דלג לתוכן עיקרי
בקשת פטור ממכרז /  דיווח תקין ומאושר (עדכון אחרון: לפני 16 שנים)
שולמו עד כההסה״כ מייצג את סך כל ההתחייבויות לתשלום שפורסמו עד כה על ידי הגורם הממשלתי במסגרת המכרז או הפטור ממכרז, עם הספקים הרלוונטיים.
סכום זה עשוי להשתנות ולגדול עם הזמן, בהתאם לתנאי המכרז או הפטור ממכרז שבמסגרתם מתבצעת ההתקשרות.
₪-שהם0%מתוך:
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

התקשרות לצורך רכישת בד עורית המיועד לכריכת תעודות מעבר ודרכונים

משרד האוצר - המדפיס הממשלתי ← העוגנפלסט בעמ

690,000

סוג הליך רכש: 

פטור ממכרז

מספר הפרסום: 

500681

מצב נוכחי: 

תהליך אישור הרכש בפטור ממכרז הושלם ואושר, אך לא מצאנו מידע כל המידע המוצג כאן מתבסס על פרסומים של גופים ממשלתיים שונים ורבים. קראו עוד בעמוד ה"אודות". (לסגירה לחצו מחוץ לתיבה זו) על התקשרויות רלוונטיות התקשרות בין גורם ממשלתי לספק/ים שמקושרות, על פי המידע של הגורם הממשלתי הרלוונטי, להליך של מכרז או פטור ממכרז. (לסגירה לחצו מחוץ לתיבה זו) במסגרתו.

סיבות בקשת הפטור: 

במצב דברים זה ובהתאם למצב הדברים בפועל לא ניתן להזמין את בד העורית המשמש לייצור כריכות הדרכונים מספק אחר ו- העוגנפלסט שהינו היצרן של בדי הכריכה המשמשים לייצור תעודות המעבר והדרכונים הלאומיים הנוכחיים,

הסתמכות על תקנה: 

התקשרות עם ספק יחיד הספק היחיד שמסוגל לבצע את נושא ההתקשרות לפי זכות מכוח הדין או בהתאם למצב הדברים בפועל, על פי תקנה 3(29) לתקנות חובת המכרזים תשנ"ג-1993​ (לסגירה לחצו מחוץ לתיבה זו)
31/01/2008תום תקופת ההתקשרות
03/12/2007צירוף קובץ: אישור מנכל/מפכל
03/12/2007צירוף קובץ: חוות דעת מקצועית
16/10/2007תחילת תקופת התקשרות
החשב הכללי רשאי לפרסם אחת לשנה הודעה ובה רשימת הספקים שאושרו כ"ספק יחיד הספק היחיד שמסוגל לבצע את נושא ההתקשרות לפי זכות מכוח הדין או בהתאם למצב הדברים בפועל, על פי תקנה 3(29) לתקנות חובת המכרזים תשנ"ג-1993​ (לסגירה לחצו מחוץ לתיבה זו)".. במקרים שבהם הספק עמו מעוניינת היחידה המזמינה להתקשר מופיע ברשימה, רשאית היחידה המזמינה להתקשר עמו ללא קיום הליך בחינת קיומם של ספקים. יכולים להציע שירות או מוצר דומה? פנו למנהל הרכש מינהל הרכש הממשלתי הינו גוף באגף החשב הכללי במשרד האוצר, האחראי על ביצוע רכש מרכזי, בגיבוש מדיניות לביצוע רכש במגזר הממשלתי ובסיוע לגופים ממשלתיים בביצוע ויישום מדיניות הרכש במשרדם. (לסגירה לחצו מחוץ לתיבה זו).
פרטים נוספים
ההתקשרות נבחנת כהתקשרות עם ספק יחיד הספק היחיד שמסוגל לבצע את נושא ההתקשרות לפי זכות מכוח הדין או בהתאם למצב הדברים בפועל, על פי תקנה 3(29) לתקנות חובת המכרזים תשנ"ג-1993​ (לסגירה לחצו מחוץ לתיבה זו) בתחום. האם אתם מציעים שירות רלוונטי או מכירים ספק/ים רלוונטיים? הירשמו להתראות על פרסומים דומים ו/או שתפו אותם.

קבצים מצורפים: 

לפני 16 שנים
אישור מנכל/מפכל
לפני 16 שנים
חוות דעת מקצועית