דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

האופק מקרוב (ע"ר)

#580717510

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום הספורט

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הספורט

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2021
מטרות הארגון:
בגוף הבקשה הסרוקה, העמותה היא עמותת ספורט שמטרתה לעודד רכיבה על אופניים. חברי העמותה סבורים שרכיבה על אופניים היא פעילות ספורט המשלבת בתוכה פעילות חברתית שתורמת לחברה ומחברת בין קהילות ומגזרים. בשונה מתחומי ספורט אחרים רכיבה על אופניים היא פעילות ספורט קבוצתית וההישגים מגיעים דרך עידוד ופרגון הדדי של חברי הקבוצה. בקבוצה הרכיבה נוצרים קשרים חברתיים שלא מתקיימים בשום פעילות ספורט אחרת. זאת, בעקבות השיחות בפתוחות בין חברי הקבוצה נוצרת חברות נפש וערבות הדדית סביוע בעת תקלות ופציעות שמתרחשות בשטח, על פי הנתונים המצויים בידינו על פעילויות בחודים בעיר קרית גת, כ-15% מהחוגים הינם חוגים לרכיבה על אופניים. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, להשקפתנו, בעיקר משום שחוג האופניים יותר עיניין בקרב בני כל הגילאים, מכל המגזרים ומיוחד בקרב צעירים המגיעים ממשפחות מצוקה, מטרות העמותה הן אפוא: חינוך לרכיבת אופניים. חיבור בין קהילות ומגזרים. הנגשת אופניים לכל נער וילד. לימוד וערכים לפעילות ספורט ותחרות בריאה. לימוד רכיבה טכנית ושליטה באופניים. את זאת, תקדם העמותה דרך התמקדות בתחומים הבאים: לימוד רכיבה בסגנונות שונים (קרוס קאונטרי, אול מאונטיין, רכיבת כביש, אופני פעלולים), הכרת ערכי הטבע האקולוגיים על ידי פעילות גיבוש שתלווה בפעילות שטח מדורות והרצאות ברבע. לימוד ההיסטוריה הן ברמה המקומית והן ברמה הארצית. הרצאות וחינוך לרוח ספורטיבית וחשיבה מנטלית. הפעילות תתקיים על ידי מדריכי אופניים מנוסים שישולבו הרצאות לחינוך ואהבת הארץ, חשוב לציין כי העיר קריית גת מוקפת ביערות קק"ל שבחלקם יש סינגלים ובחלקם מסלולים לבנים. כמו כן, ישנם אתרים היסטוריים ברדיוס של 40 ק"מ סביב העיר קרית גת שמלמדים אותנו על ההיסטוריה של איזור חבל לכיש ההיסטורי, בין היתר, כמפורט להלן: יער נועם- מסלול בין 8 עד 15 ק"מ יער פלוגות- מסלול בין 20 עד 25 ק"מ יער המלאכים- מסלול בין 25 עד 30 ק"מ. יער גברעם- מסלול בין 55 עד 60 ק"מ. יער חרובית- מסלול בין 50 עד 60 ק"מ, כמו כן, ישנם מסלולים המקיפים את מושבי איזור חבל לכיש שיכולים להגיע עד ך100 ק"מ שאותם יכולים לעשות קבוצות ברמה מתקדמת מאוד. קבוצות הרכיבה יצאו מהרכבה הסמוכה לחנות האופניים "ברכת הדרך" הממוקמת ברחוב הרימון 1 קרית גת ביחד עם מדריך מלווה והמסלולים יקבעו על פי היכולת של כל קבוצה. את הרישום ואת ההתאמה לקבוצות יוביל אביחי בעל תעודת מדריך אופניים ממכון ויינגיט ומשמש גם כמורה לשלח בבתי הספר בעיר. ניתן יהיה להרשם גם בחנות האופניים "ברכת הדרך"
כתובת:
אדוריים, 171, קריית גת
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 0.00 ₪
0.00 ₪
356,591 ₪
חציון בתחום הספורט מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הספורט אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022