דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

נצח ישראל אלמוג (ע"ר)

#580715340

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום המורשת וההנצחה

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום המורשת וההנצחה

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2020
מטרות הארגון:
רשימת מטרות מצורפת לבקשה, סיוע לצורכי קבורה: סיוע כספי לנזקקים לבניית מצבות, עזרה במציאת חלקות קבורה. עזרה בהבאת נפטרים מחול לקבורה בארץ, עזרה וסיוע לנזקקים בשיפוץ וחידוש קברים: סיוע כספי לנזקקים בחידוש ושיפוץ ובנית קברות. איתור קברים הרוסים\זקוקים לשיפוץ בסיוע העמותה, תחזוקת בתי קברות בארץ ובעולם: שטיפת קברים. ליטוש המצבה. חידוש הכיתוב על המצבה, הבטחת בתי קברות בארץ: הפעלת מערכת מצלמות במעגל סגור בבתי קברות. סיוע בהקמה של תחנת בקרה בפיקוח ושמירה של חברת ביטחון, סיוע בהכנת מאגרי מידע לאיתור קברים בארץ: הכנת מיפוי מסודר כולל של בתי קברות, על פי גושים חלקות ותתי חלקות. סיוע לבניית תוכנה הכוללת מאגרי מידע ומיפוי ארצי של נפטרים. תחנת מידע בבתי קברות לקבלת מידע על הנפטר ומיקומו המדוייק, אתר אינטרנט: אתר אינטרנט שבו יהיה ניתן לקבל מידע על כול מטרות העמותה, סיוע והכוונה לעררים: תמיכה וסיוע לערירי הארץ במציאת חלקות עבורם, טיפול בנושא הקבורה וכ"ול, סיוע לנזקקים. שיפוץ בתי כנסת והקמה
כתובת:
גרייבסקי פנחס, 2, ירושלים, 9546625
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 0.00 ₪
0.00 ₪
158,213 ₪
חציון בתחום המורשת וההנצחה מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום המורשת וההנצחה אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022