דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

כסרא - סמיע - קהילה דרוזית ישראלית (ע"ר)

#580699452

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום הפעילות החברתית

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הפעילות החברתית

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪72,000.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪291,490.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2020
מטרות הארגון:
גיוס כספים ותרומות למען ביצוע את כל הפעילות הנ"ל וכל פעילות דומה אחרת וכן להקמת מתקני חינוך , ספורט או כל מתקן אחר שהינו לרווחת הקהילה, גיוס תרומות ליוזמות חדשות. גיוס תרומות למען חלוקת מלגות לסטודנטים ותמיכה במשפחות נזקקות ו/או כל מטרה חברתית אחרת, העמותה תתרום לענפי הספורט והקבוצות הרשמיות בכפרים כסרא סמיע בלבד, בוגרים וילדים, קבוצות כדורגל, כדורעף - תרומה של ציוד, כדורים ותלבושת, לקיים פעילות חברתית לקהילה בכסרא במיע באמצעות מפגשים בחגים ובמועדים, טיולים להכרת ארץ ישראל, ערבי תרבות לקהל יעד כמו נוער, סטודנטים, הורים, גיל זהב ועוד בנושאים אקטואליה, רפואה, משפט, זכויות נכים, לארגן פעילויות ספורט מקומיות בכסרא סמיע באמצעות משחקים בין קבוצות מקומיות, תחרויות ספורט של קבוצות הכפר, משחקים של פעם, סדנאות לחיילים משוחררים. שי למתגייס. עידוד נוער מתגייס. הוקרה לנכי צה"ל. הוקרה לפנסיונרים, יוזמות חדשות : גילוי ואיתור יזמים בתחומים שונים של איכות הסביבה, כפר ירוק, פיתוח המודעות לחינוך סביבתי, טיפוח כישרונות צעירים, דו קיום וסובלנות : מפגשים בין תרבויות, חשיפה לקהילות יהודיות שכנות, הידוק הקשר בין האוכלוסייה היהודית והלא יהודית באזור, ערבי תרבות בעניין מעמד האישה, חלוקת מלגות לסטודנטים ותמיכה במשפחות נזקקות ובעלי צרכים מיוחדים, גיוס תרומות למען קיום כל המטרות הנ"ל
כתובת:
כפר סמיע, 1, כסרא-סמיע, 2013800
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 72,000 ₪
72,000 ₪
291,490 ₪
חציון בתחום הפעילות החברתית מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הפעילות החברתית אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022