דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

קרן פדנטים (ע"ר)

#580679801

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום הסיוע לנזקקים

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הסיוע לנזקקים

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪166,642.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪686,985.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2019
מטרות הארגון:
להביא את הטכנולוגיה לעולם של הנתינה, באמצעות אפליקציה ייעודית "ספייר" מבוססת מיקום שתאפשר בין היתר שיתוף והצלת מזון, ביגוד, ציוד עודף וכדו' עם אלו שזקוקים להם מהסביבה הקרובה תוך אפשרות לשמירה על האנונימיות של הצדדים "מתן בסתר". אפליקציה מתקדמת שתקל על נזקקים ותורמים, תפתור חסמים רבים של כל הצדדים המעורבים ותקדם קיימות באופן פשוט, קל ויעיל, פעילות רווחה, תמיכה ועזרה לנזקקים, בעלי מוגבלויות ומעוטי יכולת במילוי מחסורם וצרכיהם באשר הם. בין היתר מיזמים שונים כגון "משפחה מאמצת משפחה" - משפחות מכל רחבי הארץ מבשלות עבור אוכלוסיות נזקקות כגון חיילים בודדים, מבוגרים וגלמודים, עולים חדשים ומשפחות מעוטות יכולת. כמו כן באמצעות קישור תיאום ואיסוף של מזון, ביגוד, ריהוט וציוד (כדוגמת מחשבים מחודשים ) ממוסדות, עסקיים ופרטיים לטובת אלו שזקוקים לכך, הצלת מזון והנגשה של משאבים זמינים שעומדים להיזרק לטובת כלל הציבורמעורבות בהעמקת תודעת הציבור להשלכות הסביבתיות ההרסניות של השלכת מזון, ביגוד ומשאבים מול בעיות הרעב, המחסור והאי - ביטחון התזונתי, הצורך במענה לבעיות אלו ודרכי הפתרון הזמינים בנקל לכלל כדוגמת ניתוב והצלה של מזון ראוי למאכל שעתיד להיזרק, מתן עזרה והכוונה במידת האפשר עזרה לטובת ליווי למתקשים במציאת מסגרות תעסוקה דבר שיסייע בשיקומם, ישפר את תחושת הערך העצמי שלהם כמו גם יצמצם את התלות שלהם בזולת
כתובת:
בית אלפא, 13, תל אביב - יפו, 6721913
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 166,642 ₪
166,642 ₪
686,985 ₪
חציון בתחום הסיוע לנזקקים מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הסיוע לנזקקים אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022