דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

השכונה הירוקה ביבנה (ע"ר)

#580654721

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום הקהילה והחברה

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הקהילה והחברה

על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בהמרכז.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:בהליכי מחיקה
הארגון הוקם בשנת:2018
מטרות הארגון:
לפעול לרווחתם ולשיפור איכות חייהם של תושבי השכונה הירוקה ושכונת גן ראובן ביבנה (להלן שתיהן יחדיו: "השכונה הירוקה"), לשימור, לטיפוח ולשיפור איכות החיים והסביבה של השכונה הירוקה. לפעול לשיפור השירותים העירוניים, התרבות והחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי שמקבלים תושבי השכונה הירוקה. לפעול, ליזום ולפתח פעילות חברתית, תרבותית, חינוכית וקהילתית בשכונה הירוקה, אשר תתרום לרווחתם של תושבי השכונה הירוקה ושיפור איכות חייהם, תגדיל את מעורבותם של התושבים ותעודד את הצטרפותם של תושבים נוספים מהשכונה הירוקה, באמצעות נציגים מכל בניין. לפעול לשמירת ערכם של בתי המגורים בשכונה הירוקה. לפעול, לארגן, לרכז ולייצג את תושבי השכונה הירוקה, באמצעות נציגים מטעמם החברים בעמותה, בכל מו"מ, התקשרות ו/או הסכם, בפני עיריית יבנה, משרדים ממשלתיים, גופים ומוסדות ציבוריים ופרטיים, בכל נושא ועניין הקשור לקידום מטרות העמותה ובהתאם להחלטות העמותה. לפעול להגשמת וליישום מטרות העמותה. להשקיע את כספי העמותה לשימוש העמותה לצרכיה ולהגשמת מטרותיה. יודגש, כי העמותה הנה עמותה א-פוליטית שהוקמה לצורך רווחתם של תושבי השכונה הירוקה, ולפיכך היא לא תביע תמיכה ולא תתמוך באופן מעשי במועמד או מפלגה כלשהי המתמודדים בבחירות המוניציפאליות
כתובת:
העגן, 13, יבנה, 8104130
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 0.00 ₪
0.00 ₪
442,280 ₪
חציון בתחום הקהילה והחברה מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הקהילה והחברה אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022