דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

ישראל אינפו - לקידום תקשורת ישראלית בשפה ההונגרית (ע''ר)

#580642718

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום התקשורת

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום התקשורת

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2017) , עמד על ₪24,718.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪267,434.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2017
מטרות הארגון:
חשיפת הציבור דובר השפה ההונגרית בישראל ובעולם לתמורות החברתיות, התרבותיות והפוליטיות בחברה הישראלית. הקמת ערוצי תקשורת בשפה ההונגרית באמצעות בניית אתרי אינטרנט, והסתייעות בתקשורת הקיימת. לפעול למען טיפוח ערכי הדמוקרטיה והגנה על חופש הביטוי, הגילוי הנאות, חופש המידע, השקיפות והחשיפה התקשורתיים. להוציא לאור כתבי-עת, ספרים ופרסומים ההולמים את העמותה ומטרותיה. פרסום דיווחים, כתבות, פרשנויות ומאמרי דעת בשפה ההונגרית והפצתם דרך האינטרנט וערוצי תקשורת אחרים. לאגד את העורכים, העיתונאים הצלמים המו"לים העוסקים בתקשורת הישראלית ובעיתונות התקופתית המודפסת, האלקטרונית, המשודרת ובמדיה מגנטית-אינטרנט בישראל בשפה ההונגרית, לטפח את מעמדם המקצועי והציבורי ולהגן על זכויותיהם המקצועיות. לארגן ולקיים בישראל ובהונגריה הרצאות וימי עיון, סמינרים וקורסים, כנסים, סיורים ואירועים אחרים ההולמים את העמותה ומטרותיה. לחשוף ולקדם יוצרים ואומנים במסגרת פרסומי העמותה ופעולותיה. לארגן ולקיים פעולות תרבות והסברה בקרב הציבור (דוברי הונגרית) הרחב וליצור מערכת יחסים של אמון והיזון חוזר. ליזום פעולות הדרכה וחינוך לצריכה מאוזנת וביקורתית של תקשורת בשפה ההונגרית בישראל ומחוצה לה. לשמור על כבודה של השפה ההונגרית ולעשות לטיפוחה בישראל. לשתף פעולה עם אירגוני ואיגודי עיתונאים, עיתונות ותקשורת במדינת ישראל ובעולם לביצוע וקידום מטרות יעדים ופרויקטים ומיזמים משותפים. לייסד קרנות ולהקים מפעלים ההולמים את העמותה ומטרותיה. לסייע לעולים מהונגריה להשתלב בחיים בארץ ולהצליח בעלייתם האישית המקצועית והחברתית. יצירת פעילות חברתית למען עולי הונגריה בישראל. לעסוק בכל עניין ודבר הכרוך במישרין או בעקיפין עם כל אחת מהמטרות הנ"ל
כתובת:
לוחמי הגיטאות, 5, יהוד-מונוסון, 5621505
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2017: 24,718 ₪
24,718 ₪
267,434 ₪
חציון בתחום התקשורת מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום התקשורת אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2017