דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

קינוקלאן - נשים עם מצלמות (ע"ר)

#580625523

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום הקולנוע

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הקולנוע

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2020) , עמד על ₪60,174.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪2,127,546.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2016
מטרות הארגון:
למסד את פעילותה השוטפת של -GYPSYCAM קבוצת יוצרות ויוצרי קולנוע שחברו יחדיו לעשייה עצמאית מנקודת מבט נשית-פמיניסטית. ליזום, להפיק וליצור סרטים, בכל אורך ומכל ז'אנר, החל משלב הרעיון ועד ליצירה המוגמרת. ליזום, להפיק וליצור פרויקטים בתחומי אמנות נוספים: ספרות, תיאטרון, אנימציה, וידאו ארט, אמנות פלסטית, קומיקס פרפורמנס ועוד. להפיץ את הסרטים והיצירות שנוצרו במסגרת פעילות העמותה לפסטיבלי קולנוע, שירה, תערוכות ואירועי תרבות בארץ ובחו"ל.. ליזום , לנהל , לארגן ולהפיק הקרנות, תערוכות ו/או אירועי תרבות בהם יוצגו הסרטים והיצירות שנוצרו במסגרת פעילות העמותה. לקיים פעילות חינוכית בארץ ובחו"ל, לרבות הרצאות , סדנאות וכיתות אמן. להעניק מלגות ופרסים ליוצרות קולנוע/כותבות/אמניות בתחומים השונים. להזמין ולשתף יוצרים וגופים אמנותיים מהארץ ומחו"ל בפעילות העמותה. לשתף פעולה עם מוסדות, עמותות ואיגודים מקצועיים בתחומי האמנות השונים וכן עם ארגונים פמיניסטיים ועמותות אחרות של נשים. לתעד את האירועים והמופעים שתערוך העמותה, כולם או חלקם, בספרים, סרטים, ובכל דרך אחרת שהעמותה תמצא לנכון. להפיץ ולפרסם את פעולות העמותה ומטרותיהם בארץ ובחו"ל. לקבל תרומות, הלוואות, ירושות ומתנות, כספיות ואחרות, ולעשות בהן כל שיידרש למען מטרות העמותה. לבצע כל פעולה כספית לקידום פעולות העמותה ושמירת נכסיה. לבצע כל פעולה לקידום מטרות העמותה
כתובת:
אפרים קישון, 30, תל אביב - יפו, 6609330
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2020: 60,174 ₪
60,174 ₪
2,127,546 ₪
חציון בתחום הקולנוע מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הקולנוע אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2020