דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

שיטת שלהב ציילדספייס (ע"ר)

#580624047

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום הקהילה והחברה

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הקהילה והחברה

על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בתל אביב.

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2020) , עמד על ₪13,498.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪477,118.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2016
מטרות הארגון:
בניית ארגון גג שיאגד במסגרת מקצועית ויייצג את כל המוסמכים לעסוק ולהדריך בשיטה הידועה כשיטת "שלהב" בארץ ובעולם, שיטה ללווי התפתחותי של ילדים, תינוקות והוריהם במסגרות פרטיות וציבוריות, באופן פרטני ובקבוצות וכחלק מכך בין היתר, לשמור על רמה וייחוד העוסקים בשיטת שלהב, להגן על האינטרסים של העוסקים בשיטה, לקבוע כללי אתיקה מקצועית לחברי העמותה וכיוצ"ב. לבסס, לפתח ולהפיץ את שיטת שלהב בארץ ובעולם. לפעול להכרה בינלאומית בתרומתה החיובית של שיטת שלהב לקשר הורה-ילד ולהתפתחות תקינה ועשירה של תינוקות וילדים בהיבט המוטורי, הקוגנטיבי, הרגשי, החברתי. לפעול למען הכרה בחשיבותה וייחודה של השיטה בקרב גורמים ממלכתיים, אקדמיים, ציבוריים ורפואיים וכן להעלאת המודעות לשיטה ותרומתה בקרב הורים אנשי ומוסדות חינוך, מטפלים ומוסדות טיפול ובריאות לגיל הרך ובין היתר לפעול למען שילובה של השיטה במוסדות חינוך לגיל הרך בטיפות חלב, בקופות חולים וביטוחי בריאות וכן במסגרת המקצועות הפרא-רפואיים לגיל הרך. לעסוק בטיפוח הקניית ערכים בנושא חשיבות העשרת תינוקות וילדים, חיזוק התקשורת המשפחתית וקידום הקשר בין הורים וילדים. לגייס מקורות מימון מגורמים פרטיים וציבוריים בארץ ובחו"ל לצורך הגשמת מטרות העמותה והכל ללא מטרת רווח. להכשיר ולקדם את חברי העמותה כאנשי מקצוע ומטפלים בשיטה, בין היתר באמצעות אישור תוכניות לימודים לפי השיטה והסמכת מורי השיטה ומדריכיהם וכן לפעול לכינון מוסד להכשרת אנשי מקצוע בשיטה. לקיים כנסים, ימי עיון, קורסים, השתלמויות והכשרות מקצועיות מטעם העמותה לרבות בשיתוף פעולה עם ארגונים ומוסדות פרטיים וציבוריים בארץ ובעולם. לפעול לטיפוח מורשת השיטה כמקצוטע באמצעות איסוף ושימור חומרים מקצועיים רלבנטיים, לרבות ספרים ופרסומים, במאגר נתונים שיהיה נגיש לחברי העמותה. לקיים קשרי גומלין מקצועיים וארגוניים עם ארגונים מקצועיים דומים בארץ ובעולם. לפעול להגנה על זכויות הקניין הרוחני בשיטה וייחוסו לעמותה ו/או למייסדיה, לרבות באמצעות רישום סימן מסחר. לפעול לקידום מטרות העמותה בין היתר בדרכים של איסוף כספים, ניהול נכסים ושימוש בסמכויות העמותה על פי כל דין
כתובת:
מיכאל (נאמן), 26, תל אביב - יפו, 6958107
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2020: 13,498 ₪
13,498 ₪
477,118 ₪
חציון בתחום הקהילה והחברה מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הקהילה והחברה אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2020