דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

סיוע לרווחת ישראל (ע"ר)

#580605087

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום ההתנדבות והקרנות הפילנטרופיות

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום ההתנדבות והקרנות הפילנטרופיות

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪919,042.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪300,743.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2015
מטרות הארגון:
עיסוק במפעלי צדקה וגמילות חסדים ובמתן סיוע הומניטרי לעניים ולנזקקים, ובלבד שלא תנתינה טובות הנאה כספיות או חומריות לחברי העמותה. לפעול לקידום מטרות העמותה על ידי, בין היתר, מתן סיוע ותמיכה ו/או שיתוף פעולה עם ו/או בתאגידים אחרים הפועלים ללא כוונות רווח ואשר להם מטרות דומות ו/או משותפות ו/או משלימות מטרות עמותה זו. כספים/נכסים יועברו לתאגיד אחר עם מטרות דומות, ובלבד שמדובר בתאגיד, ללא כוונת רווח ואשר אינו רשאי לחלק רווחים בין חבריו, לרבות אפשרות לחלוקה כאמור בעתיד עקב שינוי נסיבות התלויות בחברי התאגיד. כספים/נכסים יועברו לתאגיד אחר, אם יש לאותו תאגיד אישור ניהול תקין או אישור מקביל מאת הגורם הרשמי המפקח עליו. בטרם העברת הכספים/נכסים לתאגיד אחר כאמור לעיל, לוודא שידוע למי שתורם או מעביר כספים/נכסים לעמותה כי יתכן שהכספים/הנכסים יועברו לתאגיד אחר. במקרה שיועבר סכום או נכס שיש בו כדי להשפיע באופן מהותי על פעילות העמותה, יובא הדבר לאישור האסיפה הכללית בטרם העברת הכספים/הנכסים. בכל מקרה אחר, טעון הדבר אישור ועד העמותה. לעשות כל פעולה משפטית חוקית אשר אדם ו/או תאגיד רשאים לעשות הן בעצמם והן בידי מורשים ומיופי כח לקידום מטרות העמותה הנ"ל
כתובת:
דרך הים, 6, חיפה, 3474103
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 919,042 ₪
919,042 ₪
300,743 ₪
חציון בתחום ההתנדבות והקרנות הפילנטרופיות מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום ההתנדבות והקרנות הפילנטרופיות אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022