דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

500 וואט עמקים - עמותה למצוינות וקידום ספורט האופניים בעמק (ע"ר)

#580603207

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות4,925
תחום הספורט

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הספורט

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪8,901.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪358,641.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪4,925.

כל התמיכות הממשלתיות המתועדות (2) הועברו על ידי משרד התרבות והספורט.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2015
מטרות הארגון:
לפתח את ספורט האופניים התחרותי בעמקים - עפולה, גלבוע, עמק יזרעאל, עמק המעיינות. לקדם, לטפח ולפתח רוכבי אופניים תחרותיים מהעמקים- עפולה, גלבוע, עמק יזרעאל, עמק המעיינות. לסייע לרוכבי אופניים תחרותיים מהעמקים- עפולה, גלבוע, עמק יזרעאל, עמק המעיינות להשתתף בתחרויות בארץ ובחו"ל ולקדם את הרוכבים לקראת השתתפות בתחרויות בין לאומיות בארץ ובעולם. לסייע לרוכבי אופניים מהעמקים- עפולה, גלבוע, עמק יזרעאל, עמק המעיינות להתקבל לקבוצות בחו"ל ולהתחרות בסבב העולמי הגבוה. לסייע לרוכבי אופניים מהעמקים- עפולה, גלבוע, עמק יזרעאל, עמק המעיינות להשיג קריטריון למשחקים האולימפיים ולייצג את מדינת ישראל. לקדם רכיבת אופניים בחינוך המיוחד ובקרב אוכלוסיות נזקקות ומוגבלות בעמקים- עפולה, גלבוע, עמק יזרעאל, עמק המעיינות. לארגן אירועי אופניים עממיים בעמקים- עפולה, גלבוע, עמק יזרעאל, עמק המעיינות אשר מקדמים את מטרות העמותה. לארגן מרוצי אופניים בעמקים - עפולה, גלבוע, עמק יזרעאל, עמק המעיינות על מנת לקדם ולפתח את האפשרות של רוכבי העמותה בפרט ורוכבים ישראלים בכלל. לפעול לגיוס משאבים ואמצעים לקידום מטרות העמותה ובכלל זה לקבלת מענקים, תרומות, מתנות וכל מענק אחר לשם קידום מטרות העמותה. לבצע כל פעולה שיש לה קשר ישיר ו/או עקיף לקידום ולהשגת מטרות העמותה. פעילות העמותה תהיה בעפולה, גלבוע, עמק יזרעאל, עמק המעיינות
כתובת:
, 1, רמת צבי, 1912500
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 8,901 ₪
8,901 ₪
358,641 ₪
חציון בתחום הספורט מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הספורט אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022