דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

אגודת ידידי מרפאת לוינסקי (ע"ר)

#580600005

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום הבריאות והצלת חיים

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הבריאות והצלת חיים

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2021) , עמד על ₪921,557.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪622,083.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2016
מטרות הארגון:
ליצור מסגרת וולונטרית שמטרתה סיוע לפעילות המרפאה הקהילתית ולשלוחותיה הניידות לאיתור מחלות מין, למניעתן ולטיפול בהן. (להלן: מרפאת לוינסקי) לעסוק בגיוס כספים לצורךהפעלת תוכניות המשלימות את העשייה של מרפאת לוינסקי ושלוחותיה לטובת קהלי היעד השונים. לחזק את המודעות הציבוריתלתרומה החברתית, הרפואית והחינוכית של מרפאת לוינסקי. כמו כן תסייע העמותה לקדם חשיפה ראויה של פעילות המרפאה ברבים.לעסוק בקידום בריאות מינית לכול אדם באשר הוא, דרך הגברת המודעות לחשיבות מניעת מחלות מין וטיפול בהן, ולשתף פעולה עם כל גורם בארץ ובחו"ל הפועל לקידום מטרות דומות.להנגיש את שירותי מרפאת לוינסקי למי שמודרים משירותי בריאות ורווחה, כולל חולים חסרי מעמד חוקי במדינת ישראל. לקדם את הטיפול והשיקום של אוכלוסיות היעד של מרפאת לוינסקי לעסוק בגיוס כספים לצורך הפעלת תוכניות המשלימות את העשייה של מרפאת לוינסקי ושלוחותיה לטובת קהלי היעד השונים.לחזק את המודעות הציבורית לתרומה החברתית, הרפואית והחינוכית של מרפאת לוינסקי. כמו כן תסייע העמותה לקדם חשיפה ראויה של פעילות המרפאה ברבים.לעסוק בקידום בריאות מינית לכול אדם באשר הוא, דרך הגברת המודעות לחשיבות מניעת מחלות מין וטיפול בהן, ולשתף פעולה עם כל גורם בארץ ובחו"ל הפועל לקידום מטרות דומות.להנגיש את שירותי מרפאת לוינסקי למי שמודרים משירותי בריאות ורווחה, כולל חולים חסרי מעמד חוקי במדינת ישראל. לקדם את הטיפול והשיקום של אוכלוסיות היעד של מרפאת לוינסקי ושלוחותיה הניידות שאינן זוכות בדרך כלל לטיפול סדיר משירותי הבריאות והרווחה.\לערוך מפגשי הסברה, הרצאות וסדנאות שעיקרן קידום מין מוגן גופנית ונפשית לבני נוער, לצעירים ולקהלי יעד אחרים המצויים בסיכון מוגבר.גיוס אמצעים כספיים, הקצבות, תרומות, עזבונות ממוסדות ממשלתיים, ציבוריים, מוניציפליים, מתאגידים מכל סוג שהוא ומיחידים בארץ ובחו"ל, למען הגשמת מטרות העמותה, ללא צבירת רווח.לרכוש, להחזיק ולהעביר נכסי דניידי ונכסי דלא ניידי לצורך מימוש מטרות העמותה ופיתוחהלייסד ולהשתתף בהקמת גופים משפטיים נוספים שיסייעו לקידום מטרות העמותה, וכן להתקשר בחוזים ולעשות כל פעולה משפטית שהיא לשם הגשמת המטרות כאמור
כתובת:
פלג, 6ב', פרדס חנה-כרכור, 3712307
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2021: 921,557 ₪
921,557 ₪
622,083 ₪
חציון בתחום הבריאות והצלת חיים מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הבריאות והצלת חיים אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2021