דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

ארגון הסגל האקדמי של המסלול האקדמי המכללה למינהל (ע"ר)

#580598340

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום ארגוני העובדים

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום ארגוני העובדים

זהו הארגון הפעיל היחיד העוסק בתחום ארגוני העובדים במחוזות מרכז

זהו הארגון הפעיל היחיד שדיווח על פעילות בתחום ארגוני העובדים בישוב מרכז

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪59,443.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪894,134.

זהו הארגון הפעיל הותיק ביותר בתחום ארגוני העובדים במחוז מרכז

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2015
מטרות הארגון:
לשמש כארגון יציג של חברי הסגל האקדמי של המסלול האקדמי המכללה למינהל. טיפול וקידום ענייניהם המקצועיים והאקמאיים של חברי הסגל האקדמי, הקשורים בעבודתם במסלול האקדמאי המכללה למינהל. ייצוגם של חברי הסגל האקדמי מול המסלול האקדמי, בין אם חברי הארגון ובין אם לאו, בקשר עם תנאי העסקה, קבלה וסיום עבודה, תנאי שכר וזכויות סוציאליות ותנאים נלווים (לרבות, משכורת, שעור עבודה, חופשות, מקום העבודה, ותק, הפסקת עבודה, קופת תגמולים, השתלמות וקרנות השתלמות, שבתון ומענק שבתון, פנסיה, ביטוח, פיצויים וכו'). ייצוגם של חברי הסגל האקדמי במסגרת יחסי עבודה קיבוציים, ניהול מו"מ קיבוצי, התקשרות בהסכמים קיבוציים והסדרים קיבוציים. ייצוגם של חברי הארגון לפני מוסדות שונים, בעניינים הנ"ל ודומיהם. הייצוג המוזכר לעיל יכלול גם את ייצוגם של מי שכבר אינם חברי הארגון, בעניינים שיש להם קשר לתקופת היותם חברי סגל אקדמי. לעשות כל פעולה נדרשת לשם שימור החופש האקדמי במסלול האקדמי, חופש המידע, חופש המצפון וחופש הבעת הדעה, וכן לשם שמירה על הרוח והמסורת האקדמיים במסלול ולהגן על חברי הסגל האקדמי מפני פגיעה כלשהי בכבודם ובזכויותיהם במסגרת עבודתם האקדמית. ליזום ולקיים שיתוף פעולה והתקשרות עם ארגונים מקצועיים אחרים בארץ ובחו"ל, ועם ארגונים בינלאומיים. ליזום ולקדם השתלמויות ופעילות לימודית מקצועית וכללית (השתלמויות, סיורים לימודיים, ימי עיון וכו'). ליזום ולקדם פעילות חברתית לחברי הארגון. לקיים עזרה הדדית בין חברי הארגון ויסוד קרנות כספיות ומוסדות כלכליים לשם עזרה הדדית בין חבר הארגון. קידום פעילות כלכלית, מסחרית או עסקית מאורגנת של חברי הארגון ו/או חברי האקדמי לרבות בדרך של הקמת התאגדויות משפטיות פרטיות, לצורך מימון פעילות הארגון. קידום קווי היסוד של המסלול האקדמי של המכללה למינהל כפי שהם מפורטים בתקנון המסלול האקדמי. הארגון לא יעסוק בכל פעילות פוליטית בשם כל מועמד שהוא לתפקיד ציבורי
כתובת:
שד יצחק רבין, 7, ראשון לציון, 7549071
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 59,443 ₪
59,443 ₪
894,134 ₪
חציון בתחום ארגוני העובדים מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום ארגוני העובדים אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022