דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

העמותה לקידום התעסוקה בנגב, בגליל ובמגזר החרדי בירושלים (ע"ר)

#580595478

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום ההכשרה והתעסוקה

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום ההכשרה והתעסוקה

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪4,139,105.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪1,765,902.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2014
מטרות הארגון:
קידום והקמת תשתיות לפיתוח מקורות תעסוקה לטובת כל הסטודנטים והסטודנטיות המסיימים לימודיהם במוסדות לימוד גבוהים בנגב, בגליל ובמגזר החרדי (בירושלים). בין השאר, על מנת למנוע "בריחת מוחות" מהפריפריה בגליל בנגב ובירושלים (שם תוך התמקדות במגזר החרדי) על ידי יצירת סביבות תעסוקה נוחות לשילובם של אקדמאים ואנשי מקצוע במערך ההתיישבות באזורים האלה. נפעל לייזום מפעלים חדשים ממקורות בארץ ובעולם - מפעלים שיאפשרו יצירת מקומות תעסוקה מגוונים ורבים כדי למנוע את נדידת תושבי הפריפריה למרכז הארץ. בנוסף תפעל העמותה לעידוד העברת מפעלים הן בתחום ההייטק והסייבר, והן בכלל ממרכז הארץ לנגב ולגליל, כמו גם לירושלים. העמותה תקדם ותפתח אופקים חדשים הקשורים לתעסוקה בפריפריה ע"מ לקבע את מרכז חייהם של בוגרי מסלולים אקדמאיים ומקצועיים בוגרי מוסדות ההשכלה הגבוהים באותם אזורים ואף תסייע להם, ככל שניתן, למציאת מגורים הולמים. מעבר לכך העמותה תעסוק בפיתוח מדדים כלכליים לבחינה ומעקב אחר התקדמות פיתוחם של אזורי הפריפריה על ההשקעות השונות המתבצעות בהם. פעילות העמותה תעשה בשיתוף פעולה עם גופים ציבוריים וגופים פילנטרופיים, התנדבותיים, פרטיים שמטרותיהם עשויות להשתלב עם מטרות העמותה, כגון ארגוני קק"ל בארץ ובעולם, מוסדות אקדמאים ועיריות ומועצות מקומיות בתחומי האזורים האלה וכן עם ארגונים ממשלתיים כמו המשרד לפיתוח הנגב והגליל, משרד הרווחה ושירות התעסוקה. יוזמת הקמת העמותה היא של הפילנטרופ היהודי-האמריקאי רונלד לאודר המכהן גם כנשיא הקונגרס היהודי העולמי וכיו"ר קק"ל ארה"ב
כתובת:
יובב, 3, ירושלים, 9690203
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 4,139,105 ₪
4,139,105 ₪
1,765,902 ₪
חציון בתחום ההכשרה והתעסוקה מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום ההכשרה והתעסוקה אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022