דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

בית אום קולטור (ע"ר)

#580590545

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום הפעילות החברתית

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הפעילות החברתית

על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בהדרום.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2014
מטרות הארגון:
לגייס כספים ושותפים למטרת הקמת הבית ותפעולו. הקמת המבנה הפיזי של הבית, יצירת תוכנית עסקית מפורטת גם להקמה וגם לתפעול היומיומי. להפעיל פרוייקט שנתי אחד, אמנותי-קהילתי, עם תושבי שדרות ו/או הסביבה. יצירת שני אירועים חד פעמיים הפתוחים לקהל הרחב ומשלבים את הקהילה המקומית עם העשייה של בית אום קולטור. האירוע הראשון יהיה השקה של העמותה ובו תיחשף העשייה האמנותית הנוכחית והעתידית האירוע השני יתקיים בסוף שנת הפעילות וייתן דגש על תוצרי האמנות של הפרוייקטים השונים שנוצרו במהלך השנה. הפעלת חוגים וסדנאות לילדים ולמבוגרים. רוב המשתתפים ישלמו על השתתפות ולחלקם יהיה מלגות השתתפות מטעם הבית. תחילת עבודה קהילתית מתמשכת סביב הבית - יצירת שיח בין הבית לתושביו הסמוכים באמצעות פיתוח קבוצות אומנות ואקטיביזם וקבוצות המשלבות אומנות ותהליכים פנימיים. עבודה משותפת בגינה קהילתית שתתפתח בבית ותשלב טבע ואומנות. השמעת קול של קבוצות תרבותיות שונות בשדרות באמצעות אומנות, וייצוג התוצרים בתערוכות ומייצגים
כתובת:
, 0, ארז, 7915000
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 0.00 ₪
0.00 ₪
291,490 ₪
חציון בתחום הפעילות החברתית מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הפעילות החברתית אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022