דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

איגוד רבני הקהילות בישראל (ע"ר)

#580589398

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות2,517,505
תחום הדת היהודית

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הדת היהודית

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪6,301,741.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪319,340.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪2,517,505.

כל ההתקשרויות המתועדות (1) הן עם שירות בתי הסוהר.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2014
מטרות הארגון:
פעילות אחזקה והפעלה של בתי מדרש או מוסדות חינוך להכשרתם של רבנים או מורים או מדריכים רוחניים או מדריכות רוחניות בקהילות ישראל. עיסוק בפעילות חלוקת מלגות לאברכים או תלמידים בישראל. עיסוק בפעילות להכשרה, מינוי, ייעוץ, לווי ומימון שכרם של מורים או מורות או רבנים או מדריכים רוחניים או מדריכות רוחניות שישמשו בתפקידי הנהגה או הוראה בקהילות ישראל. פעילות גיבוש, עריכה והפקה של ימי עיון או סמינרים או הרצאות לרבני קהילות או לנשותיהם או למורים או למורות או למדריכים רוחניים או למדריכות רוחניות.עיסוק בפעילות בתחומי הרווחה, החינוך, החברה, התרבות והתרבות התורנית בעבור קהילות ישראל. פעילות לחיזוק וביסוס הזהות היהודית ומניעת התבוללות בקהילות ישראל. עיסוק בפעילות צדקה, חסד, חלוקת מזון לנזקקים או למשפחות נזקקות בקהילות ישראל.פעילות לחיזוק, ביסוס, עידוד וטיפוח השירות בצה"ל, הזהות הציונית והיהודית וההזדהות עם מדינת ישראל בקרב קהילות ישראל. פעילות לאהבת והכרת הארץ בקרב קהילות ישראל.פעילות חינוכית לאהבת וקירוב הגר בקרב קהילות ישראל. השתתפות או תמיכה בפעילות ארגונים וולונטריים הרשומים לפי הדין הישראלי והמוכרים כמוסדות ללא כוונות רווח על-ידי הרשויות המוסמכות בישראל בעלי מטרות ופעילות דומים למטרות ופעילות העמותה. עיסוק בפעילות ייעוץ, הדרכה, הנחיה ולווי הארגונים הוולונטריים לעניין פעילותם כאמור.עודוד קליטת עליה ויצירת קשר עם רבנים וקהילות בחו"ל, הנצחת הרבנים הראשיים.הנצחת הגאון מרן הרב מרדכי אליהו זצוק"ל הרב הראשון לציון והרב הראשי לשעבר, ליווי ופיתוח והצמחת קהילות, הפעלת קהילות ברחבי הארץ, סיוע לקהילות בבנית מבנה קודש וצורכי יהדות של הקהילה, הדרכה בתחום טהרת המשפחה, השתתפות בעלות העסקה של משיבות הלכה, פעילות בתחום קידום אתרים בעלי חשיבות לעם היהודי וחיזוק הקשר והזיקה של הציבור אליהם, לעסוק בתחומי המחקר התורני, • טיפול וליווי נפגעי תקיפה מינית, • סיוע לעקורים בגלל אירועי טרור ומלחמה, • ליווי משפחות החטופים והנפגעים באירועי הטרור
כתובת:
הגולן, 23, חריש, 3786100
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 6,301,741 ₪
6,301,741 ₪
319,340 ₪
חציון בתחום הדת היהודית מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הדת היהודית אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022