דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

נחלתי (ע"ר)

#580587715

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום המורשת וההנצחה

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום המורשת וההנצחה

על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בהמרכז.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2014
מטרות הארגון:
שימור אופיה, צביונה ומורשתה ההיסטורית של נחלת יהודה א'. בבקשה זו, "נחלת יהודה א'" משמעותו: שכונה בעיר ראשון לציון המשתרעת בין הרחובות: שדרות המכבים במזרח, שדרות העצמאות במערב, שדרות היובל בצפון, האורנים והמייסדים בדרום ובהמשך גדר ההפרדה שבין רחוב קרל-נטר לבין רחוב צבי מילר (כולל רצועת הבתים הצמודה לרחוב המייסדים ועד לרחוב קרל נטר). שיפור האזורים והגנים הציבוריים, השירותים הציבוריים, שרותי העירייה, הבריאות, התחבורה, האבטחה, הביטחון והשמירה, התשתיות, הדרכים והתעבורה ומניעת מטרדים בנחלת יהודה א'. קיום מערכת בקרה, תקשורת ותקשוב לצרכי תושבי נחלת יהודה א' . קיום מערכת בקרה תקשורת ותקשוב לצרכי תושבי נחלת יהודה א' כדי להביאם בפני הגורמים הרשמיים. פיתוח וקיום ספרייה, הצגות, הקרנת סרטים, הופעות, חוגים, הרצאות, הדרכות, מסיבות, מוסיקה, אמנות, פעילויות ספורט, משחקי חברה, ימי תרבות וכייף, מפגשים חברתיים, טיולים, פעולות תרבות וקהילה ושמירה על המורשת בנחלת יהודה א'. קיום מערך תקשורת בין תושבי נחלת יהודה א'. גיוס כספים אשר ישמשו להגשמת מטרות העמותה. להתקשר עם גופים שונים על מנת להגשים את מטרות העמותה. קיום מערכת של עזרה הדדית וערכים של הוגנות ושמירה על הסביבה, תוך זיקה למדינת ישראל ושמירה על חוקי המדינה. קיום עמותה ללא כוונת רווח אשר חבריה מתנדבים ואינם מקבלים שכר
כתובת:
הבנים, 3, ראשון לציון, 7591003
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2017: 0.00 ₪
0.00 ₪
158,213 ₪
חציון בתחום המורשת וההנצחה מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום המורשת וההנצחה אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2017