דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

עמותת באולינג נגב למחויבות ולמצוינות (ע"ר)

#580579258

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות2,735
תחום אגודות הספורט

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום אגודות הספורט

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪156,269.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪577,971.

זהו הארגון ה-1 במספר המתנדבים מבין הארגונים הפעילים בתחום.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪2,735.

כל התמיכות הממשלתיות המתועדות (1) הועברו על ידי משרד התרבות והספורט.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2013
מטרות הארגון:
לפעול לקידום ליגות נוער (בנים ובנות) בבאולינג; להפעיל במסגרת מחויבות אישית את בני נוער בחיי הקהילה בבאר שבע והסביבה; ללוות ליווי אישי וצמוד את מוגבלים במסגרת ספישל אולימפיק בענף הבאולינג; להקים במסגרת העמותה ליגות באולינג תחרותיות; לייצג את נגב על כל יישוביו בתחרויות ארציות ובין לאומיות. להקים, לייסד, להפעיל, להשתתף בהפעלה, לנהל,להחזיק קבוצות ו/או שחקנים ו/או ליגות למשחק באולינג. לעודד ולקדם את שחקני הבאולינג המשחקים במסגרת העמותה תוך שיתוף פעולה עם כל ארגון או גוף, אשר יוכל לתרום לפעילות העמותה. לתת הדרכה מקצועית בתחום הבאולינג לחברי ושחקני העמותה המאוגדים והמשחקים במסגרות העמותה. לקבוע כללי התנהגות מחייבים בכל הקשור לניהול משחקי הבאולינג במסגרת העמותה ולשנות כללים אלה מפעם לפעם, אשר יפורסמו בלוח המודעות כל זמן תוקפם. לפקח על קיום הכללים שיקבעו מפעם לפעם. להשתמש בכל האמצעים הדרושים כדי לקדם את ענף הבאולינג בקרב בני הנוער ואת שחקני הבאולינג כבודדים וכקבוצות במסגרות עליהן יוחלט מפעם לפעם. לארגן ולערוך תחרויות, קורסים, כינוסים, השתלמויות, אימונים וכל היוצא באלה, בשיתוף עם מוסדות או ארגונים אחרים בארץ ובעולם או בלעדיהם וכן לקבוע פרסים כספיים או אחרים במטרה לקיים את סעיף 5ב' לעיל. לגייס כספים למימון פעילותה השוטפת ולקידום מטרותיה הן מהמוסדות הממלכתיים והעירוניים, מגופים פרטיים ואחרים והן מתאגידים ויחידים. לעשות כל פעולה אחרת לקידום מטרות העמותה
כתובת:
צופית, 6, מיתר, 8502500
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 156,269 ₪
156,269 ₪
577,971 ₪
חציון בתחום אגודות הספורט מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום אגודות הספורט אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022