דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

עמותת נאמני מוזיאון הרמיטאז' שבסנט פטרסברג, רוסיה (ע"ר)

#580576726

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום התרבות והאומנות

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום התרבות והאומנות

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2014
מטרות הארגון:
להציג אוספי מוזיאון הרמיטאז' מסנט פטרסברג, רוסיה בישראל לטובת העשרת הידע התרבותי של הציבור הישראלי. להוות גוף אמנותי ותרבותי שיקדם ויוביל בישראל פעילויות בתחומי האמנות, הארכיטקטורה, העיצוב, החינוך והתרבות תוך שימת דגש על אוספי מוזיאון הרמיטאז' והתרבות הרוסית העשירה. לקיים, לנהל, לקדם, לטפח ולעודד שיתוף פעולה בין המוזיאון ההרמיטאז' לבין מוזיאונים פרטיים ומרכזיים תרבותיים במדינת ישראל בתחומי האמנות, הארכיטקטורה, העיצוב והאמנויות. להקנות ידע לציבור הישראלי בתחומי האמנות, התרבות, הארכיטקטורה והעיצוב תוך דגש על קשר ישיר למוזיאון ההרמיטאז', אוספיו, וההיסטוריה שלו. להוות גוף מרכזי השוקד על פיתוח וקידום האמנות, תוך שיתוף פעולה עם מוסדות אחרים במדינת ישראל ובחו"ל, בשיתוף עם המוזיאון ההרמיטאז'. לעשות ולבצע פעולות שיש בהן לסייע לפיתוח האמנות, הארכיטקטורה, העיצוב והתרבות, כמו גם להתפתחויות ושיתוף פעולה בחו"ל בשיתוף המוזיאון ההרמיטאז' ולטובת הציבור במדינת ישראל
כתובת:
בר כוכבא, 21, בני ברק, 5126001
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2018: 0.00 ₪
0.00 ₪
458,300 ₪
חציון בתחום התרבות והאומנות מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום התרבות והאומנות אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2018