דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

התאחדות לספורט המוטורי בישראל (ע"ר)

#580446011

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות27,192,244
תחום איגודי הספורט

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום איגודי הספורט

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪12,586,343.

זהו הארגון ה-9 בגובה המחזור הכספי המדווח מבין הארגונים הפעילים בתחום.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪1,234,565.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪27,192,244.

הארגון דורג במקום ה-9 בגובה ההכנסות מכספי מדינה בשלוש השנים האחרונות בתחום.

הארגון מדורג במקום ה- בגובה ההכנסות מהתקשרויות עם גופי ממשל בתחום.

הארגון מדורג במקום ה-9 בגובה ההכנסות מתמיכות מכספי מדינה בתחום.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2005
מטרות הארגון:
2.1. העמותה תפעל לקביעה ויישום חוקים, תקנות, נהלים וסדרים בספורט המוטורי בישראל, בתאום עם החוקים והתקנות של הפדרציה (FIM), ובכפוף לאמור בחוק העמותות ובחוק הנהיגה הספורטיבית, העמותה תפעל על פי התקנות והנהלים למלא את כל התפקידים המוטלים עליה בחוק מכוח ההכרה שניתנה לה, לעסוק ולרכז את תחומי הנהיגה הספורטיבית ולייצג בישראל את ענפי הנהיגה הספורטיבית. 2.2. לנהל, לפתח ולקדם את תחומי הנהיגה הספורטיבית בישראל. לעודד ולתמוך בהקמת קבוצות ספורט בספורט המוטורי בישראל.2.3. ייצוג מדינת ישראל בתחרויות, אירועים ומפעלים בינלאומיים. פיתוח קשרים בינלאומיים עם התאחדויות ענפיות, איגודי ספורט וספורטאים בחו"ל. ארגון וקיום תחרויות בינלאומיות בתחומי הנהיגה הספורטיבית.2.4. קיום השתלמויות, הכשרות ולימודים, לספורטאים, מאמנים, מדריכים, מנהלים מקצועיים, שופטים ובעלי תפקידים שונים בתחום הנהיגה הספורטיבית, והוצאה לאור של פרסומים, כללים, הנחיות, תקנונים (לרבות תקנונים בינלאומיים) ועיתונות מקצועית בתחום. הקמת מוסד הכשרה לרישיונות ובעלי תפקידים בתחום הספורט המוטורי.2.5. להוות ארגון גג לספורטאים, ארגונים, וקבוצות ספורט הפועלים בתחומי הנהיגה הספורטיבית בישראל, ובכלל זה, מתן מענה לסוגיות מקצועיות, קביעת ויישום חוקות, תקנות, נהלים וסדרים בתחומי הנהיגה הספורטיבית בתאום עם חוקות ותקנות הפדרציה הבינלאומית לאופנועיםFIM ובכפוף להוראות חוק הנהיגה הספורטיבית וכל הוראה רלוונטית אחרת, 2.6. ארגון וניהול תחרויות, בכלל זה תחרויות ליגה, תחרויות גביע, אליפויות ישראל, וכן מפעלי ספורט אחרים בתחומי הנהיגה הספורטיבית בהתאם להוראות חוק הנהיגה הספורטיבית וכל הוראה רלוונטית אחרת.2.7. קידום ותמיכה בספורטאים ישראלים המתחרים בתחומי הנהיגה הספורטיבית בחו"ל.2.8. הקניית ערכים של כבוד הדדי וספורט הוגן.2.9. גיוס משאבים ואמצעים לקידום מטרות ההתאחדות.2.10. חינוך לתרבות רכיבה נכונה וזהירות בדרכים. 2.11. קידום פעילות רכיבה עממית בעלת אופי ספורטיבי בלתי תחרותי ו/או היתולי (ככל שהדבר עולה בקנה אחד עם הוראות חוק הנהיגה הספורטיבית או כל הוראה רלוונטית אחרת), לימוד רכיבה מתקדמת, ימי מסלול וכיו"ב פעילויות בלתי תחרותיות. 2.12. העמותה תפעל בהתאם לכללים של הפדרציה הבינלאומית לאופנועים FIM והאיגוד האירופי FIM Europe
כתובת:
מכון וינגייט, 0, נתניה, 4290200
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 12,586,343 ₪
12,586,343 ₪
1,234,565 ₪
חציון בתחום איגודי הספורט מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום איגודי הספורט אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022