דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

השומר הצעיר התנועה העולמית (קידמה אנילביץ) (ע"ר)

#580417053

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות1,488,307
תחום הפעילות החברתית

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הפעילות החברתית

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪11,594,342.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪291,490.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪1,488,307.

כל התמיכות הממשלתיות המתועדות (2) הועברו על ידי משרד החינוך.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:2003
מטרות הארגון:
הובלת וייצוג תנועת השומר הצעיר בעולם- ייצוג במוסדות הלאומיים, מועצת תנועות הנוער העולמיות, שילוח שליחים, ריכוז אידיאולוגי וחינוכי. יוזמה וביצוע של פעילות השומר הצעיר בעולם בייצוג במוסדות הלאומיים, מועצת תנועות הנוער העולמיות, שילוח שליחים, ריכוז אידיאולוגי וחינוכי. ליווי עמותות מקומיות והנחיית את הדרך הנכונה לקיום התנועה, תוך חיבור וקישור בין העמותות השונות, להבטחת פעילות קוהרנטית ועקבית ברחבי העולם כולו, חינוך צעירים וצעירות יהודים בתפוצות ובארץ להגשמה ציונית. לרבות פיתוח והפצה של מערכי שיעור ופעולות לכל סניפי השומר הצעיר בעולם, פיתוח תוכניות חינוך ומפעלי תרבות לצעירים בארץ ובתפוצות. ליווי קהילות מקומיות וקידום תוכניות תרבות וחינוך תוך שאיפה להעצימם ולתת להם את הכלים להוביל בעצמם תוכניות ומפעלי תרבות מקומיים לרבות: אירועים לציון מעגל החיים היהודי (חגים, בריתות, בר מצוות, חתונות), אירועי תרבות כגון ערבי הגות ופילוסופיה, פעילות לקידום הפמיניזם היהודי בתפוצות, ערבי ריקודי עם ושירה, הופעות מוזיקה מקומיות ובינלאומיות (הופעות של תרבות ישראלית עכשיווית בתפוצות), הצגות ועוד, יצירת מסגרת חברתית וחינוכית לצעירים המתעתדים לעלות לישראל. לרבות הקמה בשותפויות שונות פרויקטים בישראל המיועדים לעולים ועולות כגון מרכזי קליטה, תוכניות ייעודיות בתוך מוסדות אקדמיים קיימים, מרכזי תעסוקה לעולים חדשים, ליווי קליטה בקיבוצים, סמינר טרום עליה וסמינר קליטה, שותפות עם תנועת הבוגרים של השומר הצעיר בישראל ועוד, ליווי חברי הארגון בצעדיהם הראשונים בארץ במרכזי קליטה, התיישבות בקיבוצים, איתור תעסוקה וכיו"ב, קידום חינוך, תרבות, מדע וספורט, וכן הקמה וניהול של מוסדות חינוך (גני ילדים, בתי ספר יסודיים ותיכוניים, חינוך מבוגרים), הפעלת מוסדות תרבות (מרכז קהילתי, מרכז לקידום תרבות בו מתקיימות הופעות) קידום פעילות מדע (לרבות גינות לפיתוח ומחקר קיימות) וקידום מוסדות ספורט בעולם (אימון נשים ונערות בארצות בהן אין פעילות ספורט נשי ממוסד), ליווי וסיוע בכתיבת פדגוגיה למוסדות חינוך בעולם המלווים על ידי העמותות המקומיות ועידוד העמותות להקמת מוסדות תרבות וחינוך, מדע וספורט כמפורט לעיל. הפעלת אולפנים ללימוד עברית על ידי העמותה ועמותות בהן היא תומכת. הפצת תקשורת כתובה לקידום ערכי התנועה, וכן פרסום ספרי היסטוריה והגות הקשורים לפועלו של השומר הצעיר ולערכיו, חקר של נושא הציונות והשואה באמצעות מכוני מחקר מקומיים במדינות השונות, המקשרים את המחקר לצרכי הקהילה המקומית ולעברה. ייזום וביצוע של תוכניות חינוכיות בתפוצות וכן מסעות לפולין מקהילות ברחבי העולם ומקרב חניכים של התנועה העולמית שנמצאים בתוכניות שונות בישראל, ניהול והחזקת מרכזים ואכסניות לנוער בארץ ובעולם והקמת רשת של מועדוני נוער, צהרונים וקיני תנועה ברחבי העולם, קיום וארגון פעולות הסברה, הרצאות, מופעי תרבות, מוסיקה ופנאי להקניית תרבות ידע והשכלה לצעירים בארץ ובעולם, בתחום התרבות העברית, יהודית וישראלית וביצוע פעולות לקידום הציונות והיהדות הפלורליסטית בעולם, תמיכה בהוצאה לאור של כתבי עת, ספרים דברי דפוס ופרסומים אחרים בארץ ובעולם לרבות עיתונות מקוונת, ספרי היסטוריה המתארים את עברה של התנועה בארץ ובעולם וכן ספרי הגות העוסקים באידאולוגיה של התנועה. הפקה של פרסום ספרים על ידי יצירת חיבורים בין הכותבים, ההוצאות לאור ותורמים רלוונטיים
כתובת:
, 1, אפעל-מרכז סמינריוני, 5296000
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 11,594,342 ₪
11,594,342 ₪
291,490 ₪
חציון בתחום הפעילות החברתית מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הפעילות החברתית אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022