דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

"אילת" - התאחדות ישראלית לספורט תחרותי שאינו אולימפי (ע"ר)

#580281426

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות34,484,083
תחום איגודי הספורט

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום איגודי הספורט

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪10,004,989.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪1,234,565.

סך הכנסות הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות הוא ₪34,484,083, מתוכם ₪1,845,489 בהתקשרויות ו-₪32,638,594 בתמיכות.

הארגון דורג במקום ה-6 בגובה ההכנסות מכספי מדינה בשלוש השנים האחרונות בתחום.

הארגון מדורג במקום ה-1 בגובה ההכנסות מהתקשרויות עם גופי ממשל בתחום.

הארגון מדורג במקום ה-6 בגובה ההכנסות מתמיכות מכספי מדינה בתחום.

כל ההתקשרויות המתועדות (4) הן עם משרד התרבות והספורט.

כל התמיכות הממשלתיות המתועדות (35) הועברו על ידי משרד התרבות והספורט.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1996
מטרות הארגון:
לאגד, לתאם, לפתח, לעזור, לתמוך, לעודד פעילות ספורט תחרותי בענפי ספורט שאינם אולימפיים בישראל ולהיות מוסד הגג של מוסדות והתאחדויות הספורט שאינם אולימפיים בישראל.לפתח ולטפח קשרים תרבותיים, חברתיים ומקצועיים בין ספורטאים ומאמנים ישראליים לבין מקביליהם ממדינות אחרות.לפתח ולטפח את הספורט בישראל, בשיתוף פעולה עם איגודים דומים של מדינות אחרות.לסייע למסגרות ארגוניות המפעילות פעולות ספורט, ניהולית, ארגונית ומקצועית, הן במסגרות אימונים והדרכה והן במסגרות אירועים ופעילויות.לפתח ולהפיץ מודעות ומעורבות אקטיבית של הציבור בענפי הספורט התחרותי שאינם אולימפיים, הן בצורה של השתתפות פעילה והן כצופים.לנהל את הכנות הספורטאים והמשלחות לקראת ובמהלך משחקי העולם.לתמוך, לעודד ולסייע בפעילות של עולים חדשים בתחומי הספורט של איגודי "אילת" וזאת על-מנת להקל ולסייע בקליטתם החברתית - תרבותית - ספורטיבית ובשילובם עם האוכלוסייה הותיקה בישראל.להקנות ערכים של כבוד, שוויון, הגינות, הוגנות וחינוך לכבד את האחר והשונה וזאת ללא הבדלי דת גזע ומין. לטפח את איכות החיים של הציבור והפעילות הספורטיבית באמצעות פעילות בנושאים המפורטים לעיל, שתגרום ל:1. מילוי תוכן בעל ערך לשעות הפנאי.2. פיתוח הכושר הגופני ותרבות גוף ניאותה.3. קידום הבריאות, חינוך לבריאות ואורח חיים בריא.4. פיתוח הפעילות הגופנית כנורמה חברתית בחברה הישראלית.5. פיתוח הפעילות הספורטיבית התחרותית – הישגית בישראל.6. פיתוח רוח ההגינות הספורטיבית והמשחק ההוגן בפעילות גופנית, ספורט ומשחק.7. פיתוח ספורט הנשים בענפים שאינם אולימפיים.עיצוב מדיניות בתחומי הספורט התחרותי שאינו אולימפי, הן במישור הממלכתי – לאומי, הן במישור האזורי – מקומי והן במישור הציבורי – וולונטרי. תמיכה בספורטאים ומאמנים, לרבות באמצעות מלגות ובכל דרך חוקית אחרת, מטרה 1. הכשרת מדריכים ומאמנים בתחום הספורטמטרה 2. קיום קורסים והכשרות בתחומי הספורט והפעילות הגופנית, 1. עידוד ספורטאי הישג לעסוק באימוני ספורט בכל ימות השבוע ברמה הבינלאומית הכבוהה ביותר. 2. עידוד ספורטאי הישג להשגת הישגים ספורטיביים ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר. 3. עידוד ספורטאים בסגל עתודה סגל נוער , או סגל קדטים לעסוק בספורט באופן סדיר , להשתתף ולהגיע להישגים בתחרויות בינלאומיות וזאת כחלק מתהליך הכנתם לפעילות כספורטאי הישג בוגרים וכל זאת באמצעות מתן מלגות קיום ותמריצים עבור הישגים
כתובת:
שכ הכפר הירוק, 0, רמת השרון
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 10,004,989 ₪
10,004,989 ₪
1,234,565 ₪
חציון בתחום איגודי הספורט מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום איגודי הספורט אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022