דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט (ע"ר)

#580245355

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות411,282
תחום ההשכלה הגבוהה

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום ההשכלה הגבוהה

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪48,089,000.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪11,394,032.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪411,282.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1994
מטרות הארגון:
להקים, לקיים, לקדם ולפתח מוסד להשכלה גבוהה, לקיים תכניות לימודים אקדמיות ולהעניק לבוגריהן תארים אקדמאיים. לקיים מחקר ולפעול לטיפוח ולקידום ההשכלה הגבוהה וההתמחות בכל תחום, בכפוף לאישורי המועצה להשכלה גבוהה. לקיים השתלמויות, לימודים קדם- אקדמיים, סמינרים, סדנאות, ימי עיון, הוצאת ספרים וכתבי עת ופעילויות נוספות בתחום ההשכלה, כמקובל במוסדות להשכלה גבוהה. לפעול תוך שיתוף פעולה עם מוסדות להשכלה גבוהה בארץ ובחו"ל, עם מוסדות ציבוריים ופרטיים וגופים הקשורים במערכת החינוך ו/או ההשכלה על כל שלוחותיה, 5.1 לקיים לקדם ולפתח מוסד להשכלה גבוהה, לקיים תכניות לימודים אקדמיות ולהעניק לבוגריהן תארים אקדמאיים. לקיים מחקר ולפעול לטיפוח ולקידום ההשכלה הגבוהה וההתמחות בכל תחום, בכפוף לאישורי המועצה להשכלה גבוהה. 5.2 לקיים השתלמויות, לימודים קדם- אקדמיים, סמינרים, סדנאות, ימי עיון, הוצאת ספרים וכתבי עת ופעילויות נוספות בתחום ההשכלה, כמקובל במוסדות להשכלה גבוהה. לפעול תוך שיתוף פעולה עם מוסדות להשכלה גבוהה.5.3 להחיות את המשפט העברי על ידי הכשרת משפטנים בקיאים בהלכה ובמשפט כללי ועל ידי עידוד וטיפוח הוראת המשפט העברי, מחקרו והפצת ידיעתו בתחומים השונים של המערכת המשפטית ובקרב הקהילה המשפטית במדינה.5.4 לדאוג למען פיתוח ההשכלה, ההתמחות וקיום השתלמויות בתחום המשפטים ועריכת דין, במסגרת העמותה ומחוצה לה. 5.5 לפעול תוך שיתוף פעולה עם מוסדות להשכלה גבוהה בארץ ובחו"ל, עם מוסדות ציבוריים ופרטיים וגופים הקשורים במערכת החינוך ו/או ההשכלה על כל שלוחותיה.5.6 לפעול עם פקולטאות למשפטים באוניברסיטאות בישראל, ולעודד את המחקר וההוראה בתחומי המשפט ועריכת הדין בישראל, לרבות המשפט העברי.5.7 להעניק מלגות, הלוואות ותמיכה כספית לסטודנטים ולעידוד חוקרים, אנשי מדע ומורי הוראה.5.8 לפעול לקידום ההשכלה הגבוהה בפריפריה
כתובת:
מרגוע, 5, הוד השרון, 4510201
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 48,089,000 ₪
48,089,000 ₪
11,394,032 ₪
חציון בתחום ההשכלה הגבוהה מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום ההשכלה הגבוהה אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022