דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

התאחדות הקליעה בישראל (ע"ר)

#580216810

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות5,670,820
תחום איגודי הספורט

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום איגודי הספורט

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪3,351,044.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪1,234,565.

זהו הארגון ה-2 במספר המתנדבים מבין הארגונים הפעילים בתחום.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪5,670,820.

כל התמיכות הממשלתיות המתועדות (38) הועברו על ידי משרד התרבות והספורט.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1993
מטרות הארגון:
פיתוח, קידום, ריכוז וניהול של ספורט הקליעה על כל מקצועותיו. ייצוג מדינת ישראל בתחרויות בינלאומיות בקליעה, בארץ ובחו"ל.ייצוג מדינת ישראל באירועים ספורטביים בינלאומיים הקשורים בספורט הקליעה. קידום ספורט הנשים תוך מתן הזדמנות שווה לנשים ולגברים להתחרות, לפעול ולנהל. טיפוח ההשיגיות במקצועות הקליעה השונים בקרב האגודות החברות והספורטאים. פיתוח וטיפוח קשרי תרבות וחברה בין קלעי ישראל לבין קלעים ממדינות זרות. פיתוח קשרם בינלאומיים עם התאחדויות, איגודי ספורט וספורטאים ממדינות זרות וארגון תחרויות בינארציות ובינלאומיות בקליעה על כל מקצועותיה. טיפוח ערכי תרבות ומוסר בקרב האגודות החברות בהתאחדות. טיפוח יחסי רעות וכבוד הדדי בין האגודות החברות בהתאחדות. הקמת סגלי נבחרות לאומיות בקליעה ופיקוח עליהם. ארגון תחרויות ואליפויות ישראל בקליעה ופיקוח עליהן. פיתוח המשאבים הרוחניים והגופניים של הקלעים בסגל הנבחרת הלאומית ובסגלים אחרים, וטיפוח הרגלי תרבות הגוף, משמעת ודייקנות בקרב קלעי ההתאחדות וחבריה. ארגון תחרויות ליגה וגביע בקליעה ומפעלים אחרים. סיוע ויעוץ לאגודות החברות בהתאחדות. קביעת תקנות, נהלים וסדרים בספורט הקליעה ו/או בתיאום ו/או בכפוף לדיני מדינת ישראל ולתקנות התאחדויות הקליעה הבינלאומיות. הקמת בתי ספר לקליעה, למאמנים, למדריכים, לשופטים, ולהשתלמויות בנושאי הקליעה השונים. ניהול, החזקה, פיקוח והוראה של בתי הספר. הקמת מטווחים למקצועות הקליעה הספורטיבית השונים, ניהולם ופיקוח עליהם. טיפול ביצירת והשגת האמצעים נדרושים, לצורך ביצוע מטרות ההתאחדות, מאת גופים ומוסדות ממשלתיים, ציבוריים, עירוניים, צבאיים ואחרים, וכן מגופים ו/או אנשים פרטיים. רכישת נכסים מכל מין וסוג, בין ניידי ובין דלא ניידי, זכויות וזכיונות בקשר הנ"ל לשם ביצוע וקידום מטרות ההתאחדות, בין אם בדרך של מתנה או עיזבונות, ובין אם בכל דרך חוקית אחרת. חתימה על חוזים, הסכמים מסמכים ושטרות לשם ביצוע האמור
כתובת:
ז'בוטינסקי, 85, הרצליה, 4615901
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 3,351,044 ₪
3,351,044 ₪
1,234,565 ₪
חציון בתחום איגודי הספורט מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום איגודי הספורט אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022