דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

מכון רימון לידיעת הארץ (ע"ר)

#580175644

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות2,402,380
תחום המוזיאונים

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום המוזיאונים

זהו הארגון הפעיל היחיד העוסק בתחום המוזיאונים במחוזות דרום

זהו הארגון הפעיל היחיד שדיווח על פעילות בתחום המוזיאונים בישוב דרום

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪1,744,352.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪1,022,717.

זהו הארגון הפעיל הותיק ביותר בתחום המוזיאונים במחוז דרום

סך הכנסות הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות הוא ₪2,402,380, מתוכם ₪99,058 בהתקשרויות ו-₪2,303,322 בתמיכות.

הארגון דורג במקום ה-6 בגובה ההכנסות מכספי מדינה בשלוש השנים האחרונות בתחום.

הארגון מדורג במקום ה-5 בגובה ההכנסות מהתקשרויות עם גופי ממשל בתחום.

הארגון מדורג במקום ה-6 בגובה ההכנסות מתמיכות מכספי מדינה בתחום.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1991
מטרות הארגון:
לנהל, לקיים, לפקח, לתחזק ולהפעיל את כל נכסי העמותה והנכסים שהועברו להפעלת העמותה על ידי המועצה האזורית בני שמעון (להלן: "המועצה"). הקמה, ייסוד, הפעלה וניהול מסגרות חינוכיות, פעילות חברתית ופעילות קהילתית בתחומי המועצה ולתושבי המועצה. ליזום, לעודד, לקדם, לטפח, לתכנן, לארגן, לערוך, להחזיק, לממן, לצייד, לקיים, לפתח, להפעל ולנהל תיירות פנים וחוץ באזור, לרבות פיתוח אפשרויות הבילוי בפארק יערות להב, בחיק הטבע, באתרי העתיקות, ביערות הקרן הקיימת לישראל בתחומי המועצה. ארגון חוגים, ימי עיון, פרוייקטים ומפגשים בין קהילות ידיעת האזור ותחומים נוספים רלוונטים לאזור. לקיים פעילויות חינוכיות, תרבותיות, אמנותיות וספורטיביות בתחומי המועצה. ליזום, לעודד, לקדם, לטפח, לתכנן, לייסד, להקים, לבנות, לארגן, לערוך, להחזיק, לממן ,לצייד, לקיים, לפתח, להפעיל, ולנהל מכון מחקר ללימוד האזור הנגב ודרום השפלה (להלן-"האזור"), ובכלל זה:ייזום, עידוד, קידום, טיפוח, תכנון, ארגון, עריכה, מימון, קיום וניהול מחקרים, לרבות חפירות בתחומי הגיאוגרפיה, גיאולוגיה, החי והצומח, ההיסטוריה הארכיאולוגיה, אתנולוגיה, אנתרופולוגיה ופולקלור של האזור ותושביו.איסוף, רכישה, קבלה, השאלה, שכירות, ריכוז ותצוגה של ממצאים ופריטים.ליזום, לתכנן, לארגן, לממן, להחזיק, לצייד, לקיים, להפעיל, ולנהל כנסים, ועידות סימפוזיונים, הרצאות, השתלמויות, ועידות מומחים, משלחות, חוגים, תערוכות, מוזיאונים, פרוייקטים חברתיים בתחומי הכרת האזור.להוציא לאור, להדפיס, לערוך, להפיץ, להפיק ולפרסם ספרים, כתבי עת, עיתונים, מחקרים, יצירות, סרטים, תוכנה למחשבים, דברי אמנות ודפוס וכן פרסומים אחרים הנוגעים לתחומי הכרת האזור. לשתף פעולה עם המועצה האזורית בני שמעון, עם רשויות מקומיות אחרות ועם גופים שונים בכל דרך העשויה לקדם, במישרין או בעקיפין, מטרה כלשהי מבין מטרות העמותה.העמותה תהיה כשרה לכל זכות , חובה ופעולה משפטית. מבלי לגרוע מכלליות האמור תהיה העמותה מוסמכת לעשות, בעצמה או באמצעות אחר או אחרים , את כל אותן הפעולות הקשורות, הנובעות או הכרוכות במטרות העמותה, כולן או מקצתן , או העשויות לקדם, לסייע, להקל ולשרת או להוסיף בדרך כלשהי להשגת מטרות העמותה, כולן או מקצתן, ובכלל זה להפעיל ולנהל פעולות ושירותי עזר מכל סוג העשויים לקדם, במישרין או בעקיפין, מטרה כלשהי מבין מטרות העמותה
כתובת:
, 0, בית קמה, 8532500
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 1,744,352 ₪
1,744,352 ₪
1,022,717 ₪
חציון בתחום המוזיאונים מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום המוזיאונים אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022