דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל (ע"ר)

#580117356

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום המעבידים

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום המעבידים

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2021) , עמד על ₪1,396,717.

זהו הארגון ה-2 בגובה המחזור הכספי המדווח מבין הארגונים הפעילים בתחום.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪1,186,099.

זהו הארגון ה-2 במספר העובדים מבין הארגונים הפעילים בתחום.

זהו הארגון הפעיל הותיק ביותר בתחום המעבידים במחוז ארציתל אביב

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1992
מטרות הארגון:
לשפר ולהעמיק את תרבות הנסיעות והתיירות בישראל ולהרחיב הידע והשימוש באמצעים מדעיים מתקדמים ומעודכנים, הכל לרווחת הציבור הרחב, המשתמשים והעוסקים בענף הנסיעות והתיירות בישראל. לאגד את סוכניות הנסיעות והתיירות בישראל. לפעול כנציגות רשמית ומוסמכת של ציבור סוכני הנסיעות והתיירות בישראל, חברי העמותה, ולייצגם בפני ארגונים, חברות ומוסדות ממשלתיים, ציבוריים, כלכליים, שגרירויות וקוסוליות של מדינות חוץ, כדי לסייע ולקדם את ענייניהם ופעולותיהם. להגן על העניינים המקצועיים של החברים ולשקוד על פיתוח ענף הנסיעות והתיירות בכללו. לפתח ולטפח את היחסים החברתיים ביין חברי העמותה ועובדיהם- לרבות רווחתם האישית ועזרה הדדית ביניהם. לשקוד ולפקח על פעילותם ההוגנת של סוכניות הנסיעות והתיירות בישראל, לשמור על האתיקה המקצועית של החברים בכפוף לכל דין, לרבות דיני ההגבלים העסקיים. לקדם את החינוך ואת הידע המקצועי של החברים בהדרכה ובאספקת מידע בכל הקשור בענף הנסיעות והתיירות. להעלות מודעות ציבוית לחשיבות סוכני הנסיעות, לשפר ולקדם את תדמיתם, בין היתר באמצעות העמדת הכשרות מקצועיות לחברים ופיתוח וייצר כלים לקידום הענף וחבריו. לעסוק בנושאים המשותפים לחברי העמותה בתחום יחסי העבודה בינם לבין עובדי חברי העמותה, ובכלל זה, עדכוני החברים בתיקוני חקיקה, פסיקה רגולציה והסכמים קיבוציים, עריכת השתלמויות עתיות לחברי העמותה בתחום דיני העבודה ועיסוק, כנציג חברי העמותה, בהסדרת היחסים שבין חברי העמותה לבין ארגוני עובדים באמצעות מו"מ קיבוצי כפוף לכל דין, לרבות דיני ההגבלים העסקיים וחוק ההסכמים הקיבוציים התשי"ז-1957 ותקנותיו
כתובת:
קויפמן יחזקאל, 2, תל אביב - יפו, 6801294
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2021: 1,396,717 ₪
1,396,717 ₪
1,186,099 ₪
חציון בתחום המעבידים מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום המעבידים אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2021