דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית (ע"ר)

#580082733

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום התרבות והאומנות

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום התרבות והאומנות

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪4,276,182.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪458,300.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1985
מטרות הארגון:
לקיים ולנהל מוזיאון במטרה לקדם ולעודד את איסוף, הצגת ושימור האמנות הישראלית על היבטיה השונים באמצעות ניהולו וקיומו של מוזיאון על ידי העמותה.לשמר ולקדם את האמנות הישראלית לסייע ולתמוך מבחינה ציבורית, מבחינה כספית, מבחינה אומנותית ובכל דרך עליה יוחלט במוסדות העמותה. ליזום, לארגן ולבצע כל פעולה לצורך המשך קיומו ושגשוגו של מוזיאון לאומנות בכלל, והמוזיאון, בפרט, על כל המרכיבים הדרושים להפעלתו. ליזום לטפח ולעודד פעולות הקשורות באומנות ובמופעים שונים בתחום האומנות, על מנת לעודד קהל מבקרים לבקר במוזיאון או באירועים שיערכו מטעמו. להעניק מענקים, מלגות ופרסים לשם קידום מטרות המוזיאון וכן לשם טיפוח ועידוד ההשכלה, התרבות והיצירה הרוחנית והאומנותית על כל ענפיה. להקים ולקדם קרנות איגודים או מוסדות מאוגדים בעלי מטרות דומות, בשלמות או במקצת למטרות המוזיאון ו/או העמותה, לתווך ולהשתתף בגופים כאלה וכן לשתף עמם פעולה. להעסיק אמנים, סופרים, ציירים, פסלים, צלים, אוצרים, שחקנים, מדריכים, מורים, פקידים, ועובדים אחרים לתורך ביצוע מטרות המוזיאון ו/או העמותה. לאסוף, להתרים ולקבל כספים ממקורות שונים, פרטיים או ציבוריים, לצורך קידום וביצוע מטרות המוזיאון ו/או העמותה. לייסד קרנות ותאגידים שונים לשם הגשמת מטרות המוזיאון ו/או העמותה, או מטרות דומות, החזקתם וניהולם. לשתף פעולה עם מוסדות תרבות, אומנות וחינוך שונים בארץ ובעולם. לארגן ביקורים במוזיאון. לייסד ספרייה, ארכיון, ארכיון סרטים והוצאה לאור במסגרת המוזיאון. לארגן, להפיק ולנהל פעילויות שונות עבור תושבי העיר, לרבות, עריכת סיורים מודרכים בסדנאות של אמנים ישראליים, הרצאות וסדנאות בתחומי התרבות והאמנות הישראלית, תצוגות מקדימות לחברי העמותה "לקראת תערוכה", בהדרכת האמן המציג והכל בשיתוף פעולה מטעם המוזיאון ואנשיו. למען הסר ספק, העמותה רשאית לעסוק רק בפעילות שהיא בגדר סמכויותיה של הרשות המקומית
כתובת:
דרך אבא הלל, 146, רמת גן, 5257203
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 4,276,182 ₪
4,276,182 ₪
458,300 ₪
חציון בתחום התרבות והאומנות מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום התרבות והאומנות אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022