דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

בית כנסת קדם - הקהילה ליהדות מתקדמת בתל אביב-יפו (ע"ר)

#580069789

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות2,042,380
תחום הדת

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום הדת

על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בתל אביב.

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪5,932,717.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪468,336.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪2,042,380.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1989
מטרות הארגון:
לספק צרכיהם הנפשיים והרוחניים של חבריה, תוך טיפוח ערכי אמונת ישראל ברוחה של היהדות המתקדמת. לטפח ערכי אמונת ישראל ודאגה למסגרת תפילה והבעה דתית לפי רוחה ודרכיה של היהדות המתקדמת. למלא את הדרישות הדתיות והרוחניותשל אותם יהודים המזדהים עם פעולותיה ודרכה של הקהילה ליהדות מתקדמת. ליצור מסגרת אירגונית למתן שירותים וסיפוק הצרכים הנפשיים, הרוחניים, החינוכיים והתרבותיים של יהודים לפי המסורת והערכים של היהדות המתקדמת בארץ ובעולם. לטפח את הקשר בין יהדות ישראל ליהדות התפוצות. להפעיל מסגרות חינוך, תוכניות לגיל הזהב, תוכניות תרבות ונוער ברוח היהדות המתקדמת. לפעול לקידום עליה וקליטה של יהודי התפוצות בישראל. להפעיל את מרכזי דניאל ואת מרכז התרבות והארחה משכנות רות דניאל ביפו ואת הקהילות הפועלות בהם. הקניית ערכי יסוד של המורשת היהודית לילדים ובני נוער ממערכת החינוך הממלכתי, שלא במסגרת תוכנית הלימודים הפורמלית. העמקת הידע של הילד והנער לפיתוח רגשי הזדהות עם העם היהודי, הארץ והמורשת היהודית.לקיים פעילות הכנה לגיור למי שאינם יהודים, לחנכם ולהדריכם לאמונת ישראל ברוחה של היהדות המתקדמת ולסייע להם להשלים הליך גיור. להפעיל קופת צדקה ולקיים פעילות גמילות חסדים ברוח היהדות המתקדמת, לסייע ליחידים מחברי הקהילה הנתונים במצוקה או לשתף פעולה עם גופים הועסקים בפעילות חסד
כתובת:
בני דן, 62, תל אביב - יפו, 6230501
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 5,932,717 ₪
5,932,717 ₪
468,336 ₪
חציון בתחום הדת מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום הדת אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022