דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

הנוער הלאומי - בית"ר (ע"ר)

#580038685

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות23,757,548
תחום תנועות הנוער

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום תנועות הנוער

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪7,938,307.

זהו הארגון ה-10 בגובה המחזור הכספי המדווח מבין הארגונים הפעילים בתחום.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪1,208,862.

זהו הארגון הפעיל הותיק ביותר בתחום תנועות הנוער במחוז המרכז

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪23,757,548.

הארגון דורג במקום ה-6 בגובה ההכנסות מכספי מדינה בשלוש השנים האחרונות בתחום.

הארגון מדורג במקום ה- בגובה ההכנסות מהתקשרויות עם גופי ממשל בתחום.

הארגון מדורג במקום ה-6 בגובה ההכנסות מתמיכות מכספי מדינה בתחום.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1983
מטרות הארגון:
העמותה שיונקת את ערכיה מתורתו של זאב ז'בוטינסקי, פועלת בהתאם לערכים אלה להגשמת המטרות להלן: צדק סוציאלי, חופש ושיוויון. קיום עקרון של חברת סעד וטבע עם צרכים בסיסיים:מזון, מלבוש, מעון, מרפא וחינוך הניתנים לכל אזרח במדינה. טיפוח דור צעירים, חדורי גאווה לאומית, אמת, מוסר, צדק ואמונה בחירות אישית, אשר ישימו דגש על היות כל בני האדם שווים, ללא הפליה על רקע גזע, דת, צבע עור או מעמד. החדרת התודעה הלאומית בקרב חבריה. חיזוק ופיתוח הזיקה הלאומית לארץ ישראל השלמה הנובעת מזכותו ההיסטורית של העם היהודי על מולדתו. לימוד העבר ההיסטורי, המפואר של העם היהודי, תוך שימת דגש על מאורעות היסטוריים אשר קרבו את העם היהודי לעצמאות מחודשת בארצו. הידוק הקשר בין העם היהודי בתפוצות לבין העם היהודי היושב בארץ ישראל. עידוד קליטת נוער חסר אמצעים ופעילות למען השתלבותו בחברה מודרנית ומתקדמת. עידוד עלייה של נוער יהודי מהתפוצות ופעילות למען קליטתו המלאה. חינוך לאהבת ישראל, השפה והמדינה. פעילות למען מיזוג גלויות תוך הדגשת היות העם היהודי על כל תפוצותיו עם אחד. הקמת סניפים לבני נוער לקידום מטרות העמותה. טיפוח ערכיה של העמותה. הכוונת הנוער לחברות באיגוד מקצועי ובתנוער נוער חינוכית. העמותה תפעל לאורך השנה להנצחת זכרם ופעולם של נשיאי ישראל וראשי ממשלותיה, שהלכו לעולמם, באמצעות כתיבת מערכי הדרכה והפקתם, עריכה וקיום פעולות לחניכים בכל רחבי הארץ, הפקת כנסים, טקסים ו/או עצרות המוקדשים לזכרם. העמותה תפעל לאורך השנה להנצחת זכרם ופועלם של בנימין זאב הרצל ז''ל וזאב ז'בוטינסקי ז''ל, שהיה ממקימי התנועה הרביזיוניסטית וממקימי הסתדרות עובדים לאומית, שעפ''י רוחו ומשנתו קמה ופועלת התנועה. התנועה תנציח את זכרם בפעולות נרחבות בבתי התנועה ברחבי הארץ, בהפקת כנסים, טקסים ו/או עצרות, בכתיבת חומרי הדרכה ועריכת השתלמויות אודות פועלם, כתיבה, הקלטת שירים ולחנים והפצתם ע''י בני הנוער, חברי התנועה. העמותה תפעל לאורך השנה להנצחת זכרו ופועלו של השר רחבעם זאבי ז''ל באמצעות פעולות מגוונות בתחומים הבאים: מודעות ואהבת ארץ ישראל, קיום טיולים ומסעות בשביליה ונופיה של הארץ, חינוך לשירות משמעותי בצבא הגנה לישראל ולמורשת ישראל. הפעולות יתקיימו בבתי התנועה ברחבי הארץ בקרב בני הנוער
כתובת:
המעיין, 4, מודיעין-מכבים-רעות
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 7,938,307 ₪
7,938,307 ₪
1,208,862 ₪
חציון בתחום תנועות הנוער מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום תנועות הנוער אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022