דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

היכל שלמה המרכז למורשת היהדות בירושלים (ע"ר)

#580036887

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות1,818,416
תחום התרבות והאומנות

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום התרבות והאומנות

על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בירושלים.

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪2,917,894.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪458,300.

סך הכנסות הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות הוא ₪1,818,416, מתוכם ₪2,000 בהתקשרויות ו-₪1,816,416 בתמיכות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1982
מטרות הארגון:
לפכעול לקידום הפצת ערכי היהדות ההיסטוריה היהו דית והמסורת היהודית לכלל הציבור היהודי בארץ י שראל ובתפוצות ולשם הגשמת מטרה עיקרית זו תפעל העמותה בנושאים הבאים: לעזור להרמת קרנה של הרבנות בישראל בגשם וברוח, א) לעזור להחדרת ידיעת התורה ואהבתה בכל שכבות העם, להשלטת ערכי תרבותה וקניינה בכל שטחי חייו כמקור גאונו וחוסנו הלאומי של העם היהודי.ב) לעזור להפצה והחדרה של ידיעה ולימוד תורה, ערכי היהדות, ההיסטוריה של העם היהודי ונושאים שונים הקשורים לחוויה היהודית ומורשתה.ג) לפעול ולהפיץ את ערכי המסורת היהודית, הזהות היהודית, ההיסטוריה היהודית והייעוד היהודי לכלל גווני העם היהודי – דתיים ושאינם דתיים בישראל ובכל רחבי העולם.ד) חיזוק מעמדה של ירושלים – כבירת ישראל, כליבו של העם היהודי וכמרכז העולם. באמצעות פעולות חינוכיות, פעולות הסברה ופעולות לחשיפה ועידוד תיירות וביקור בירושלים למעצבי דעה ולקהל הרחב. הפעילויות השונות יבוצעו בישראל ובתפוצות. לרבות הקמת מרכזי מבקרים שימשכו אליהם מבקרים מהארץ ומהעולם.ה) ליזום ,לקדם ולסייע לפעילות חינוכית ותרבותית בנושא השואה.ו) להנחיל את זכרון השואה ומשמעויותיו בקרב בני נוער בישראל תוך העמקת הקשר עם עברם, הכרת העושר הרוחני והתרבותי של חיי היהודים באירופה של לפני מלחמת העולם השניה, וזאת באמצעות תערוכות החושפות חפצים היסטוריים המבטאים ומדגישים את ניצחון הרוח היהודית תערוכות שנותנות במה לאמנים ניצולי שואה ובאמצעות ימי עיון וכנסים בנושא השואה
כתובת:
המלך ג'ורג', 58, ירושלים, 9107302
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 2,917,894 ₪
2,917,894 ₪
458,300 ₪
חציון בתחום התרבות והאומנות מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום התרבות והאומנות אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022