דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

חוג ידידי המרכז הרפואי הגריאטרי ביה"ח "שמואל הרופא", באר יעקב והמרכז הגריאטרי רא

#580011492

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות-
תחום בתי החולים והמוסדות הרפואיים

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום בתי החולים והמוסדות הרפואיים

על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בהמרכז.

לא תועדו הכנסות של הארגון מכספי המדינה בשלוש השנים האחרונות.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1982
מטרות הארגון:
סיוע לבית החולים שמואל הרופא והמרכז הגריאטרי ראשון לציון (להלן בית החולים) בפעילותו, פיתוחו, וקידומו, במסגרת הכללית של פעילותו. סיוע בתוספת ציוד, מכשור ומתקנים חידושם או שיקומם בבית החולים. שיפור תנאי דיור של בית החולים. קידום פעולות סיעוד, אפוטרופסות ושיקום של חולים נזקקים שבטיפולו של בית החולים או שהיו בטיפולו. פעולות תרבות ורווחה בין כותלי בית החולים. הענקת תרופות, הלוואות או טובות הנאה לבית החולים. לקנות, לשכור, לחכור, להחליף, לרכוש בכל דרך אחרת נכסים, הן נכסי דניידי, לרבות זכויות ונכסים ערטילאיים והן נכסי דלא ניידי הדרושים להשגת מטרותיה והפעל סמכויותיה של העמותה, כולן או מקצתן. להקים, לבנות, לתקן, לשפץ, לשכלל , לשנות בניינים ומבנים, קבועים או ארעיים, כדרוש להשגת מטרותיה והפעלת סמכויותיה של העמותה, כולן או מקצתן, בין ע"י העסקת קבלנים או ישירות ע"י עובדי העמותה או חבריה. לקבל במתנה או להחזיק בנאמנות רכוש, כספים ונכסים מכל סוג, בין נשוא המתנה או הנאמנות כאמור נמסרו לעמותה בכפיפות ליעוד מסוים, או בכפיפות לתנאים כל שהם לבין אם לאו, ובלבד שנועדו לשרת את מטרות העמותה. לעסוק ברכושה ובנכסיה של העמותה כל אימת שיש צורך להשגת מטרותיה ומילוי סמכויותיה. ללוות ולהשיג כספים למטרות העמותה ובאותם תנאים שייראו לה נכונים או למתאימים
כתובת:
הבנים, 2, באר יעקב, 7031301
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 0.00 ₪
0.00 ₪
3,253,888 ₪
חציון בתחום בתי החולים והמוסדות הרפואיים מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום בתי החולים והמוסדות הרפואיים אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022