דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

יד טבנקין (ע"ר)

#580009306

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות10,579,344
תחום המורשת וההנצחה

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום המורשת וההנצחה

על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בתל אביב.

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪4,115,000.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪158,213.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪10,579,344.

הארגון דורג במקום ה-3 בגובה ההכנסות מכספי מדינה בשלוש השנים האחרונות בתחום.

הארגון מדורג במקום ה- בגובה ההכנסות מהתקשרויות עם גופי ממשל בתחום.

הארגון מדורג במקום ה-3 בגובה ההכנסות מתמיכות מכספי מדינה בתחום.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1982
מטרות הארגון:
להנציח ולטפח מורשתו של יצחק טבנקין ע"י כינוס מורשתו והוצאה לאור של כל כתביו. חקר תנועת הפועלים הארצישראלית, התנועות החלוציות וההתיישבות השיתופית בדורותינו. טיפוח עבודת מחקר במשנתו ומורשתו של יצחק טבנקין, בתולדות הציונות היישוב והתנועה בקרב סטודנטים וחוקרים העוסקים ביהדות בת זמננו באוניברסיטאות בארץ ובגולה. עיבוד תכניות והוצאת חומר לימודי לתורת הקיבוץ ותולדותיו, לילדים, לנוער, לעולים, לשליחים, להשכלת מבוגרים, בעברית ובתרגום. טיפוח ידיעת ארץ ישראל כארץ להתיישבות יהודים וכאתגר לחלוציות ציונית סוציאליסטית. לרכז את הפעולות הנ"ל במרכז הסמינריוני של התק"מ באפעל. לרכז את כל הכספים שיאספו או ייתרמו לעמותה בקרן מיוחדת של העמותה שתיקרא יד טבנקין ולהשתמש בהן אך ורק למטרות העמותה, למטרות יד טבנקין נוסף תת סעיף 7 (ראו בתקנון המקורי המצ"ב לבקשה זו) - שאר הסעיפים ללא שינוי:להנציח ולטפח מורשתו של יצחק טבנקין ע"י כינוס מורשתו והוצאה לאור של כל כתביו. חקר תנועת הפועלים הארצישראלית, התנועות החלוציות וההתיישבות השיתופית בדורותינו. טיפוח עבודת מחקר במשנתו ומורשתו של יצחק טבנקין, בתולדות הציונות היישוב והתנועה בקרב סטודנטים וחוקרים העוסקים ביהדות בת זמננו באוניברסיטאות בארץ ובגולה. עיבוד תכניות והוצאת חומר לימודי לתורת הקיבוץ ותולדותיו, לילדים, לנוער, לעולים, לשליחים, להשכלת מבוגרים, בעברית ובתרגום. טיפוח ידיעת ארץ ישראל כארץ להתיישבות יהודים וכאתגר לחלוציות ציונית סוציאליסטית. לקיים ארכיון, קיום כנסים וימי עיון, השתלמויות, פעולות תרבות, תערוכות, מדיה, דיגיטציה ו/או כל אמצעי שימור, תיעוד והפצה קיים ו/או שייווצר בעתיד. לרכז את הפעולות הנ"ל במרכז הסמינריוני של התק"מ באפעל. לרכז את כל הכספים שיאספו או ייתרמו לעמותה בקרן מיוחדת של העמותה שתיקרא יד טבנקין ולהשתמש בהן אך ורק למטרות העמותה
כתובת:
היסמין רמת אפעל, 1, רמת גן, 5296000
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 4,115,000 ₪
4,115,000 ₪
158,213 ₪
חציון בתחום המורשת וההנצחה מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום המורשת וההנצחה אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022