דלג לתוכן עיקרי
יש להתחבר בכדי
להוסיף לרשימה

אגודת הציירים והפסלים בישראל-אמני ירושלים (ע"ר)

#580008068

כספי ממשלה שהתקבלו במסגרת תמיכות והתקשרויות מתועדות משלוש השנים האחרונות2,063,685
תחום התרבות והאומנות

ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום התרבות והאומנות

על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בירושלים.

המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2022) , עמד על ₪2,124,358.

גובה המחזור הכספי השנתי החציוני של ארגונים הפועלים בתחום ודיווחו על פעילותם הוא ₪510,877.

סך התמיכות להן זכה הארגון מהמדינה בשלוש השנים האחרונות ₪2,063,685.

מחפשים מידע נוסף על עמותה או חברה לתועלת הציבור?
מבקשים לתקן פרטי מידע שגויים?
מידע בסיסי על ארגוני המגזר השלישי ודו"חות כספיים שנתיים שלהם מתפרסמים באתר גיידסטאר.
מומלץ לפנות אליהם לבירור או תיקון פרטים אלו.
למידע מפורט או מעמיק יותר לגבי ארגון ניתן לפנות ל רשם העמותות במשרד המשפטים או להזמין את תיק העמותה: מסמכים פנימיים, פרוטוקלים וכל מידע מתועד רשמי שאינו מוצג בגיידסטאר.

מיהו הארגון

הארגון בסטטוס:עמותה רשומה
הארגון הוקם בשנת:1982
מטרות הארגון:
ארגון יציג של אמני ירושלים וניהול עבור האמנים את בית האמנים תערוכות, פעילויות, תצוגות אירועים חברתיים. לפעול לקידום מעמדם של אמני ירושלים ושמירה על זכויותיהם. לשקף את היצירה האמנותית המקומית העכשווית בעבר, בהווה, ולעתיד, ולשמור את יופייה, כבודה, ושלמותה של העמותה, משכנה וחבריה. ליזום, לארגן, להקים ולבצע בירושלים בית אמנים ומקומות באופן כללי, ובין היתר, אך לא רק, תערוכות ותצוגות של אמנות, ציורים, פסלים, וכל יתר בעלי המקצוע בתחומים אילה. לעודד ולטפח יוצרים בתחום האמנות, הציור אמנות הפלסטית כפרט וכלל, וכל סוגי האמנות. לפתח את רגישותם החברתית והתרבותית של החברים ושל הציבור בירושלים. לשתף פעולה עם כל הגורמים האחרים בארץ ובחו"ל העוסקים בנושאי אמנות ותרבות ובין היתר אך לא רק מוסדות תרבות, מוזיאונים רשויות, קשרי תרבות ואמנות וכיוב'. להשתתף בהדרכה ובמימון תערוכות, לתת מענקים, מלגות ופרסים לשם קידום מטרות העמותה וכן לשם טיפוח ועידוד ההשכלה, התרבות והיצירה הרוחנית, והאמנותית בתחומי העשייה והאמנות וכן לנהל , לארגן לקיים ולממן תחרויות בתחומי היצירה בנושאים אילו. להקים ולקדם ולקנות, אגודים, או מוסדות מאוגדים או בלתי מאוגדים בעלי מטרות דומות או במקצת למטרות העמותה, לתמוך ולהשתתף בגופים כאלה וכן לשתף עמם פעולה. להוציא לאור, לפרסם, להדפיס ולהפיץ חומר מכל סוג שהוא הנושאי העיסוק של האמנים וכן לתמוך ולהשתתף בכל צורה שהיא בהוצאה לאור בפרסום, הדפסה והפצה של חומר כזה. לשאוף להקמת מוזיאון לתולדות בצלאל על מנת לשמור ולפאר את היצירה המקומית. לפעול לשימור יצירות של אמנים שהלכו לעולמם ולדאוג לתצוגתם ופרסומם. לרכוש כל סוגי רישיונות בכל יצירה המוגנת על פי חוק ולהתקשר עם כל אדם בקשר לכך. לקדם באופן כללי את נושאי היצירה בתחומי האמנות לסוגיה ובכל מקרה של ספק יפורשו המטרות האמורות לעיל פירוש המרחיב ככל האפשר את מטרות העמותה וסמכויותיה. לנהל לטובת ענייני העמותה נכסים, להשכיר ולשכור נכסים, לנהל מכירות פומביות ואחרות, לקבל תרומות, מכל מין וסוג הענקת תמיכות כספים וכיוב', כל פעולה לטובת העמותה וקידום מטרותיה, לנהל לצרכי העמותה, חשבונות בנק לקבל אשראים,, לנהל פיקדונות קרנות וכיוב'. החזקת ארכיון של עבודות החברים ועדכונם, ככל הנראה אחת לשנתיים על פי פנייה לחברים
כתובת:
שמואל הנגיד, 12, ירושלים, 9459212
לעוד מידע על הארגון באתר גיידסטאר
המחזור הכספי המדווח לארגון בשנת 2022: 2,124,358 ₪
2,124,358 ₪
510,877 ₪
חציון בתחום התרבות והאומנות מבוסס על נתוני כל הארגונים הפעילים בתחום התרבות והאומנות אשר דיווחו על גובה המחזור הכספי באחת, או יותר, משלוש השנים האחרונות.
2022